Overstap naar andere internetprovider is misgegaan, oude provider heeft gewoon de lijn laten 'slopen'. In mijn brief duidelijk aangegeven dat het om een migratie/overstap ging.
Als de donder had ik opnieuw internet aangevraagd en 7 januari als aansluitdatum gekozen (eerder kon niet). Inmiddels al zoveel later en nog steeds geen i-net, orderstatus staat nog op "technische werkzaamheden in de centrale" en "kan 1-2 weken duren, u hoeft niets te doen" blablabla. Gelukkig kan ik heel af en toe even surfen via de buren

Vorige week dinsdag aan de rechterkant (voorzijde) geraakt door de linkerachterkant van zo'n lange streekbus. Het was heel erg slecht weer (veel regen met harde wind) en ik kwam vanuit Vleuten en ging richting Utrecht. Ik wilde de brug over (naast die nieuwe gele brug die nog niet af is?).
Er waren o.a. 2 banen voor rechtdoor (met pijlen naar links?) en een stoplicht voordat je de brug over kan gaan. Ik stond op de linkerbaan voor rechtdoor (met de pijl naar links?) in de drukte te wachten voor het stoplicht. Stoplicht springt op groen en ik vervolg mijn weg op die baan, eenmaal net op de brug is het 'plotseling' 1 baan geworden en zie ik een tegenligger (ook toevallig een bus) op me afkomen. Ik schrok me kapot en dacht van daar ga ik....... Kon niet veel doen eigenlijk maar ik trapte op mijn rem en stuurde iets naar rechts om een frontale botsing enigzins te ontwijken. Gelukkig had mijn tegenligger het op tijd in de gaten en kon een frontale botsing voorkomen worden.
Helaas raakte de andere (streek)bus, die samen met mij de brug op reed, mij nog met zijn kont. Gelukkig kon ik vervolgens weer op de goede baan mijn weg vervolgen en reed de bus gewoon verder. Volgens mij heeft die bus niet eens gemerkt dat ie mij nog raakte. Ik dacht echt dat mijn hele rechtervoorkant in elkaar zat. Schade viel gelukkig mee: wheelarch geschaaft en licht naar binnengeduwd en wat schaafplekken/krassen op de velg (gelukkig geen blik- en/of lakschade).
Gisterenochtend op weg naar mijn werk stond ik stil op de Amsterdamsestraatweg te wachten tot de rest voor mij ging rijden. Ik liet nog een busje voor mij langs passeren, op het moment dat ik wilde optrekken....BOOM! knalt er iemand achterop bij mij. Zij bood haar excuses aan en vertelde dat ze iets aan het zoeken was.
Op het eerste gezicht alleen wat zwarte strepen op mijn achterbumper maar ik laat er wel naar kijken (misschien blinde schade).
Vanmiddag kom ik uit de Ikea, loop ik naar mijn auto in de parkeergarage word ik door mijn moeder gewezen op een klein deukje in de deur (passagierskant). AArgh! wat een shitzooi!
Er moeten HEEL VEEL goede dingen gebeuren want anders wordt 2008 gewoon een ...jaar. Het lijkt wel of het mij niet gegund wordt om in die auto te rijden en of ik alleen maar "bad luck" heb.