2008 begint goed/pech

M-iNdO
Be Mini
Be Mini

2008 begint goed/pech

22 jan 2008, 20:07

2008 begint super maar NIET heus!

Overstap naar andere internetprovider is misgegaan, oude provider heeft gewoon de lijn laten 'slopen'. In mijn brief duidelijk aangegeven dat het om een migratie/overstap ging.
Als de donder had ik opnieuw internet aangevraagd en 7 januari als aansluitdatum gekozen (eerder kon niet). Inmiddels al zoveel later en nog steeds geen i-net, orderstatus staat nog op "technische werkzaamheden in de centrale" en "kan 1-2 weken duren, u hoeft niets te doen" blablabla. Gelukkig kan ik heel af en toe even surfen via de buren :mrgreen:

Vorige week dinsdag aan de rechterkant (voorzijde) geraakt door de linkerachterkant van zo'n lange streekbus. Het was heel erg slecht weer (veel regen met harde wind) en ik kwam vanuit Vleuten en ging richting Utrecht. Ik wilde de brug over (naast die nieuwe gele brug die nog niet af is?).
Er waren o.a. 2 banen voor rechtdoor (met pijlen naar links?) en een stoplicht voordat je de brug over kan gaan. Ik stond op de linkerbaan voor rechtdoor (met de pijl naar links?) in de drukte te wachten voor het stoplicht. Stoplicht springt op groen en ik vervolg mijn weg op die baan, eenmaal net op de brug is het 'plotseling' 1 baan geworden en zie ik een tegenligger (ook toevallig een bus) op me afkomen. Ik schrok me kapot en dacht van daar ga ik....... Kon niet veel doen eigenlijk maar ik trapte op mijn rem en stuurde iets naar rechts om een frontale botsing enigzins te ontwijken. Gelukkig had mijn tegenligger het op tijd in de gaten en kon een frontale botsing voorkomen worden.

Helaas raakte de andere (streek)bus, die samen met mij de brug op reed, mij nog met zijn kont. Gelukkig kon ik vervolgens weer op de goede baan mijn weg vervolgen en reed de bus gewoon verder. Volgens mij heeft die bus niet eens gemerkt dat ie mij nog raakte. Ik dacht echt dat mijn hele rechtervoorkant in elkaar zat. Schade viel gelukkig mee: wheelarch geschaaft en licht naar binnengeduwd en wat schaafplekken/krassen op de velg (gelukkig geen blik- en/of lakschade).

Gisterenochtend op weg naar mijn werk stond ik stil op de Amsterdamsestraatweg te wachten tot de rest voor mij ging rijden. Ik liet nog een busje voor mij langs passeren, op het moment dat ik wilde optrekken....BOOM! knalt er iemand achterop bij mij. Zij bood haar excuses aan en vertelde dat ze iets aan het zoeken was.
Op het eerste gezicht alleen wat zwarte strepen op mijn achterbumper maar ik laat er wel naar kijken (misschien blinde schade).

Vanmiddag kom ik uit de Ikea, loop ik naar mijn auto in de parkeergarage word ik door mijn moeder gewezen op een klein deukje in de deur (passagierskant). AArgh! wat een shitzooi!

Er moeten HEEL VEEL goede dingen gebeuren want anders wordt 2008 gewoon een ...jaar. Het lijkt wel of het mij niet gegund wordt om in die auto te rijden en of ik alleen maar "bad luck" heb.
Laatst gewijzigd door M-iNdO op 22 jan 2008, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2008, 20:10

sterkte ! :shock:
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2008, 20:16

Niet zo lekker om zo het jaar te beginnen en schade aan je mini is wel een van de vervelendste dingen. Sterkte!

Maar ik doe met je mee hoor,
vrijdag waait er een kliko om precies toen ik langsreed tegen me deur aan, deuk..

we kunnen onze autos wel tegerlijk laten overspuiten, krijgen misschien korting? :s
Laatst gewijzigd door Rickster op 22 jan 2008, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2008, 20:16

Nou Marcel :shock:

Een slechter begin kan je haast niet hebben maar misschien een schale troost veel slechter dan dit kan het in 2008 haast niet worden.

Sterkte ermee!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2008, 20:18

Soms heb je er van die jaren bij. Dan gebeurd er de eerste paar jaar niks, en dan het jaar op om alles in te halen.
Sterkte er iig mee 8)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

22 jan 2008, 20:32

Een goede gezondheid is het belangrijkste.

Dooddoener van jewelste en je hebt het pas door als je echt ziek wordt.

Wel balen natuurlijk.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

22 jan 2008, 23:27

Arjan schreef:Nou Marcel :shock:

Een slechter begin kan je haast niet hebben maar misschien een schale troost veel slechter dan dit kan het in 2008 haast niet worden.

Sterkte ermee!
Nou, dat is wel te hopen :D

By the way....hoe weet je mijn voornaam?
Laatst gewijzigd door M-iNdO op 22 jan 2008, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

22 jan 2008, 23:31

ricktolboom schreef:Niet zo lekker om zo het jaar te beginnen en schade aan je mini is wel een van de vervelendste dingen. Sterkte!

Maar ik doe met je mee hoor,
vrijdag waait er een kliko om precies toen ik langsreed tegen me deur aan, deuk..

we kunnen onze autos wel tegerlijk laten overspuiten, krijgen misschien korting? :s
Oef, is het een grote deuk?

Waarschijnlijk hoeft mijn auto niet overgespoten te worden maar anders idd een optie hahaha :mrgreen:

Jij ook sterkte!
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

22 jan 2008, 23:34

Berthil schreef:Een goede gezondheid is het belangrijkste.

Wel balen natuurlijk.
Je hebt helemaal gelijk! Er zijn veel ergere dingen dan wat ik met mijn auto heb meegemaakt maar het is lang geleden dat ik zo chagrijnig ben geweest :evil: :wink:
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2008, 10:29

M-iNdO schreef:
Berthil schreef:Een goede gezondheid is het belangrijkste.
Wel balen natuurlijk.
Je hebt helemaal gelijk! Er zijn veel ergere dingen dan wat ik met mijn auto heb meegemaakt maar het is lang geleden dat ik zo chagrijnig ben geweest :evil:

:wink:
't Gaat weer de goede kant op met je stemming zie ik.

:wink:

Sterkte met de afwikkeling. Straks is je Mini opnieuw gespoten en daarmee weer zo goed als nieuw.
Is ook wat voor te zeggen.

:)

Terug naar “MINI-talk”