Welke after-market sub heb je MR? heb je daar een linkje vanMR schreef:Ben ik even blij met mijn af-fabriek HK set en after-market sub van 160 Euro speciaal voor een Mini die ik dan heb voor onder de 1000 Euro.
MR

M-iNdO schreef:Voor degenen die perse de prijs willen weten incl. inbouw.....ik heb een deal kunnen maken voor € 2.100,- rond (het was eigenlijk iets duurder).
2100 euro voor een setje boxen is in de auto nauwelijks realiseerbaar.CooperS-lightningblue schreef:2100,- euro voor een setje boxen?!
Belachelijk! Het is natuurlijk maar waar je je geld (of dat van een ander) aan uit wilt geven....
Dan krijg ik wel super hoge verwachtingen van het resultaat. Mag wel een keertje luisteren toch?
Edit: trouwens je zit zo aan 2100,- euro zie ik net!Doe mij dan maar gewoon dat standaard audio pakketje...
Absoluut niet belachelijk. Mooi geluid zal altijd veel geld kosten en is het voor de echte audiofielen ook waard. Het ligt er maar aan of je het kan betalen. Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat. Als ik het goed begrijp zie je geen uiterlijk verschil? Dat vind ik wel belangrijk namelijk. Bij die sjonniesetjes zie je vaak overal subs en speakers uitsteken, geen gezicht. En is dit alles gewoon aangesloten op de originele radio, heb je daardoor geen kwaliteitsverlies?CooperS-lightningblue schreef:M-iNdO schreef:Voor degenen die perse de prijs willen weten incl. inbouw.....ik heb een deal kunnen maken voor € 2.100,- rond (het was eigenlijk iets duurder).2100,- euro voor een setje boxen?!
Belachelijk! Het is natuurlijk maar waar je je geld (of dat van een ander) aan uit wilt geven....
Dan krijg ik wel super hoge verwachtingen van het resultaat. Mag wel een keertje luisteren toch?
Edit: trouwens je zit zo aan 2100,- euro zie ik net!Doe mij dan maar gewoon dat standaard audio pakketje...
Zie berichtje in het topic daarMR schreef:Check deze topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 4493#74493
Die ga ik van de zomer inbouwen onder me linkerstoel. Als er meerdere mensen zijn die willen bestellen dan laat maar weten. Als we meer bestellen kunnen we verzendkosten van deze zware jongens delen.
MR
Nou ja...: "Het ligt er maar aan of je het WIL betalen."kaya schreef:Het ligt er maar aan of je het kan betalen.
AHA! Dus TOCH!CooperS-lightningblue schreef:De standaard boost valt enorm tegen vind ik ten opzichte van de vorige. Wat dat betreft vind ik een goede installatie wel belangrijk. Met het idee in m'n achterhoofd dat de boost op de R56 net zo zou zijn als die op de R53 heb ik er geen af-fabriek upgrade (HiFi) bij besteld. De R56 boost cd-radio mist in mijn oren alleen een hoop bass. Verder vind ik hem wel okeej.
Daar ben ik ook bang voor. De boxen voor zijn volgens mij wel vrij goed, maar achter zijn ze..... k*t! Als je namelijk de balance helemaal voorin zet is het een prima geluid, het probleem is dat je dan alleen je voorspeakers aan hebt staan en dan klinkt het nog niet helemaal lekker, maar er is al véél meer bass. Zet je hem naar achteren.... dan lach je je echt rot!Jenkins schreef:AHA! Dus TOCH!CooperS-lightningblue schreef:De standaard boost valt enorm tegen vind ik ten opzichte van de vorige. Wat dat betreft vind ik een goede installatie wel belangrijk. Met het idee in m'n achterhoofd dat de boost op de R56 net zo zou zijn als die op de R53 heb ik er geen af-fabriek upgrade (HiFi) bij besteld. De R56 boost cd-radio mist in mijn oren alleen een hoop bass. Verder vind ik hem wel okeej.
De leen R56 had ook een CD Boost. En die vond ik ook veel beroerder klinken dan die in m'n R53.
Vond 't een hele vreemde gewaarwording dat de nieuwe 'n stuk slechter klinkt dan de oude.
Ik schat, dat 't aan de gebruikte speakers ligt en niet zo zeer aan de electronica.
De bass/mid units onder in de deur lijken veel kleiner dan die in de R53 deuren.
En de tweeters weer 'n stuk groter....![]()
Vreemd & jammer!
Ik heb juist een setje speakers besteld ter vervanging van de bestaande achterspeakers.CooperS-lightningblue schreef:Kan je ook alleen losse boxen veranderen, zonder meteen heel de bedrading te hoeven doen? Het moet dan in die uitsparing passen en boxen die meer bass opbrengen, volgens mij is er dan al een heel stuk opgelost.![]()
Kijk, jij snapt het!Jenkins schreef:2100 euro voor een setje boxen is in de auto nauwelijks realiseerbaar.CooperS-lightningblue schreef:2100,- euro voor een setje boxen?!
De speakertjes die ik in m'n luisterkamer heb staan kostten trouwens zoveel.![]()
Zet je er nog een sub, actief wisselfilter, versterkers & inbouwkosten bij....
Tja... dan gaat het hard hoor.
Bijna je hele interieur moet er immers uit. En weer in.
Tel eens uit hoeveel uurtjes je daarmee zoet bent als je het netjes, zonder afgebroken plasticdelen wilt doen...
Onze sponsors