Heeft iemand daar ervaring mee?
Ow?MCmies schreef:Heel veel R53 Cooper rijders hebben het af fabriek kunnen laten doen. Dat mag tegenwoordig niet meer. Ik vind die motorkap erg gaaf, zou hem graag willen hebben.
Maar ja Mini Poeper als het niet in het budget past om een S te kopen met dezelfde opties en je vind "slechts" de motorkap erg gaaf bij je nieuwe MINI passen dan zet je hem er achteraf op. Monteren moet een super simpel jobbie zijn lijkt mij. Wat rekenen ze voor het spuiten?!Mini Poeper schreef:Ow?MCmies schreef:Heel veel R53 Cooper rijders hebben het af fabriek kunnen laten doen. Dat mag tegenwoordig niet meer. Ik vind die motorkap erg gaaf, zou hem graag willen hebben.Nooit geweten, vindt het een beetje wannabee...
![]()
Andersom zou ik een strakker plan vinden.
Dank je wel voor de fantastische tip! Ik ga ze maandag gelijk bellen, toch weinig kans dat ze op het strand liggen met dit weerBMW X3 schreef:Voor gebruikt of nieuwe onderdelen van de Mini R53 en R56, kan je ook Sterkens in Made bellen ( zie http://www.sterkens.nl ) normaal leveren zij alles voor de BMW (ik heb daar al verschillende malen onderdelen gehaald voor mijn vorige 330 CI cabrio en mijn huidige X3 (bv een set winterbanden scheelt al gauw 500 euro tov de officiele dealer), ik heb hem gebeld en ze kunnen in principe alles leveren voor de mini, ze hebben het op voorraad of het wordt nieuw gehaald op de fabriek. (ps ze zijn tot 6 augustus of vakantie, maar wel tel. bereikbaar)
Het scheelt al gauw 50% tov de prijs bij de dealer. ( misschien heeft hij wel een motorkap op kleur ??)
Onze sponsors