Hoezo gat boren, waar dan? Heb je dat op NAM gelezen?
Ik dacht die er zo op ging, je moet alleen even de druk van de bouten halen door het blok iets op te lichten. Ik wou dat gewoon doen door de krik er gewoon onder te zetten (met beschermplaatje om het carter te beschermen). Een garage kan dat zo doen m.b.v. brug en standaard.
Some people say there is increased vibration in the steering wheel after this mod. This isn't something I have noticed, but then again, my ride is pretty stiff, and it's not all that quiet either, so maybe I'm just not aware. I asked my wife about her impressions after letting her drive and not telling her about the mods, and her reaction was that it felt smoother and easier to change gears.
So there you have it. Wondering about the engine damper? I had to Dremel out an existing hole to make the install easier. That took all of 10 minutes with lots of sparks flying. I also put a racing jack under my engine and jacked it up a few inches so I could install a bolt easier. Sounds scary but was pretty simple.
I wouldn't drive an MC without this mod. Highly recommended.
Vraag het anders even.. ik wil het ook wel weten..
De leverancier heeft aangegeven dat ze door de onverwacht hoge bestelling van pre-facelift dampers niet genoeg brackets hebben voor de dempers
Eind volgende week (43) zijn die weer binnen en wordt de Group Buy afgerond.
Dus t/m eind volgende week kun je je nog aanmelden om mee te doen.
Update:
Net nog een berichtje gehad. Als we met 10 zijn krijgen we 15% korting. Ééntje erbij dus nog