Het blijft wel echt een geniaal apparaat!

Het probleem is dat je nu zowiezo met die 9 vanvoor zit. Het is veel mooier om 9-999-BEM te hebben dan 9-BEM-999 en absoluut 'beter' dan 9-G-007-Bvin10 schreef:Miljaar, toch stevig jouw M3, als ik die Lotus zie![]()
In Gent heb ik een BMW X5 gezien met nrplaat 666-XXX m.aw. kan omgedraaid worden
Alsook een Mercedes in de parkeergarage REEP met als kenteken 00X00![]()
Grtz
Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
Maar ik wil deze zomer wel een keertje gaan sowieso...!
@Greg: Jammer, ga ook graag een keer met je mee in die dikke bak!GeoBem007 schreef:Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
I call shotgun!!GeoBem007 schreef:Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
Onze sponsors