Het blijft wel echt een geniaal apparaat!
Greg's Melbourne Red BMW ///M3 - Rubber smell p14
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het probleem is dat je nu zowiezo met die 9 vanvoor zit. Het is veel mooier om 9-999-BEM te hebben dan 9-BEM-999 en absoluut 'beter' dan 9-G-007-Bvin10 schreef:Miljaar, toch stevig jouw M3, als ik die Lotus zie![]()
In Gent heb ik een BMW X5 gezien met nrplaat 666-XXX m.aw. kan omgedraaid worden
Alsook een Mercedes in de parkeergarage REEP met als kenteken 00X00![]()
Grtz
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Update, expert is langsgeweest donderdag dus alles is eindelijk besteld...
Zal ook een mooie rekening worden...
- achterbumper
- stootbalk (carbon op de M3!)
- uitlaat einddemper rechts, tussenstuk en 4 einddempers (heb carbon besteld)
- nog wat zooi...
De lotus heeft blijkbaar een 12500euro schade...
Loopt lekker op als je zo aan 20km/u op elkaar kletst...
Gelukkig is het allemaal niet zo erg op de M3 en is het straks niet meer te zien...
Owja, de M3 heeft nu ondertussen bijna 20k gelopen sinds ik hem heb
Zal ook een mooie rekening worden...
- achterbumper
- stootbalk (carbon op de M3!)
- uitlaat einddemper rechts, tussenstuk en 4 einddempers (heb carbon besteld)
- nog wat zooi...
De lotus heeft blijkbaar een 12500euro schade...
Loopt lekker op als je zo aan 20km/u op elkaar kletst...
Gelukkig is het allemaal niet zo erg op de M3 en is het straks niet meer te zien...
Owja, de M3 heeft nu ondertussen bijna 20k gelopen sinds ik hem heb
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Maar ik wil deze zomer wel een keertje gaan sowieso...!
Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gelukkig dat het meevalt met de schade, maar zal wel een flinke rekening opleveren...gelukig verzekeringswerk. Ook balen voor die maat van je met z'n Lotus.
Als je weer naar de Ring gaat laat het dan weten, wil wel een keertje meeknallen met die dikke M
Als je weer naar de Ring gaat laat het dan weten, wil wel een keertje meeknallen met die dikke M
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Geo:
@Greg: Jammer, ga ook graag een keer met je mee in die dikke bak!GeoBem007 schreef:Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
@Geo:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
I call shotgun!!GeoBem007 schreef:Oh goed, dan neem ik de ///M welGregBem schreef:Ik zit jammer genoeg dan in de Egyptische zon!Mats schreef:Damn, balen.. Gelukkig wordt het weer gefixed. Ga je anders de 17e (juli) mee naar de ring? (geloof dat Geo ook mee gaat).
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors