Is het misschien wat om een apart kopje te openen met dealers?
Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.
Ik heb hier zowel een paar positieve punten maar ook wat minder posittieve punten over.
Wellicht dat er zoiets mogelijk is als een soort beoordelings menu'tje. Op deze wijze kunnen we elkaar op de
hoogte houden betreffende kosten en wat er dus goed is gegaan maar ook wat er misschien minder goed is
gegaan.
Persoonlijk zou ik dit wel leuk vinden en het is dan ook eens leuk om een dealer op de site te wijzen opdat deze
dan kan lezen hoe wij over hem denken.
Wellicht dat dit ook uit te breiden valt naar garages, ook daar zullen mensen per slot van rekening hun Mini in
onderhoud hebben.
Hoor het wel.
BMW Dealers of garages
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: BMW Dealers of garages
Originele nieuwe NL-auto bij dealer Breeman gekocht (lease) en in onderhoud, hetzelfde gevoeltysie schreef:Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.
Ik heb hier zowel een paar positieve punten maar ook wat minder posittieve punten over.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: BMW Dealers of garages
Ik heb veel slechte verhalen gehoord over Breeman, zowel van BMW als Mini rijders. Voor mij een reden om een stukje om te rijdenLUV2XLR8 schreef:Originele nieuwe NL-auto bij dealer Breeman gekocht (lease) en in onderhoud, hetzelfde gevoeltysie schreef:Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.

- Nexus
- Bijna verslaafd
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors