BMW Dealers of garages

Van alles over de 1ste generatie MINI.
tysie
Be Mini
Be Mini

BMW Dealers of garages

11 okt 2007, 06:33

Is het misschien wat om een apart kopje te openen met dealers?

Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.
Ik heb hier zowel een paar positieve punten maar ook wat minder posittieve punten over.

Wellicht dat er zoiets mogelijk is als een soort beoordelings menu'tje. Op deze wijze kunnen we elkaar op de
hoogte houden betreffende kosten en wat er dus goed is gegaan maar ook wat er misschien minder goed is
gegaan.

Persoonlijk zou ik dit wel leuk vinden en het is dan ook eens leuk om een dealer op de site te wijzen opdat deze
dan kan lezen hoe wij over hem denken.

Wellicht dat dit ook uit te breiden valt naar garages, ook daar zullen mensen per slot van rekening hun Mini in
onderhoud hebben.

Hoor het wel.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: BMW Dealers of garages

11 okt 2007, 07:40

tysie schreef:Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.
Ik heb hier zowel een paar positieve punten maar ook wat minder posittieve punten over.
Originele nieuwe NL-auto bij dealer Breeman gekocht (lease) en in onderhoud, hetzelfde gevoel :?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: BMW Dealers of garages

11 okt 2007, 09:29

LUV2XLR8 schreef:
tysie schreef:Ik heb mijn R53 MCS in Duitsland gekocht maar heb hem in onderhoud bij BMW/Mini Dealer Maaral uit Alkmaar.
Originele nieuwe NL-auto bij dealer Breeman gekocht (lease) en in onderhoud, hetzelfde gevoel :?
Ik heb veel slechte verhalen gehoord over Breeman, zowel van BMW als Mini rijders. Voor mij een reden om een stukje om te rijden :wink:
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 okt 2007, 09:53

Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 okt 2007, 10:08

MINI Den Haag ook vermijden :(
Vooral het BMW gedeelte (prutsers!)
Berthil
Volledig MINI minded!