Is dit een Works (zie link)??? En zo ja, waarom?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2010, 23:35

WoutWorks heeft een Dark Silver (wel van Milano), hier gaat het om een zwarte MINI.
Afbeelding
JorisD
Be Mini
Be Mini

30 mei 2010, 00:28

Wat trouwens ook een hoop duidelijkheid kan opleveren is even een mailtje met het chassisnummer (laatste zeven cijfers als ik het goed heb) naar BMW/Mini Nederland mailen, ze mailen je dan binnen uur de preciesze optielijst van de auto en andere bijzonderheden.
Moeten ze bij Milano natuurlijk wel even het chassisnummer willen opzoeken..
WoutWorks
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 jun 2010, 12:37

peter schreef:Volgens mij is ie al verkocht aan Woutworks...
Nee, de mijne is dark silver, wel gekocht bij Milano inderdaad. Deze stond er ook toen ik de mijne kocht. Bij de mijne hadden ze tbv de site wel het ceritificaat gefotografeerd. Het feit dat ze dat bij deze niet hebben gedaan doet vermoeden dat het certificaat er niet bij zit.

En dat ze weinig moeite doen om de auto te verkopen hoort een klein beetje bij hun formule: bij een lage marge (en dus een lage prijs) kun je nou eenmaal niet zo veel tijd aan klanten besteden. Prijs is vast (dus niet onderhandelbaar), geen garantie geen verkoopverhaal, niet gepoetst, geen afleveringsbeurt: what you see is what you get. Als je het voorgaande allemaal wel verwacht moet je naar een ander (en een paar mille meer neerleggen).

Terug naar “MINI-talk”