Is dit een Works (zie link)??? En zo ja, waarom?
- JorisD
- Be Mini
Bericht
Wat trouwens ook een hoop duidelijkheid kan opleveren is even een mailtje met het chassisnummer (laatste zeven cijfers als ik het goed heb) naar BMW/Mini Nederland mailen, ze mailen je dan binnen uur de preciesze optielijst van de auto en andere bijzonderheden.
Moeten ze bij Milano natuurlijk wel even het chassisnummer willen opzoeken..
Moeten ze bij Milano natuurlijk wel even het chassisnummer willen opzoeken..
- WoutWorks
- Leerling Mini lid
Bericht
En dat ze weinig moeite doen om de auto te verkopen hoort een klein beetje bij hun formule: bij een lage marge (en dus een lage prijs) kun je nou eenmaal niet zo veel tijd aan klanten besteden. Prijs is vast (dus niet onderhandelbaar), geen garantie geen verkoopverhaal, niet gepoetst, geen afleveringsbeurt: what you see is what you get. Als je het voorgaande allemaal wel verwacht moet je naar een ander (en een paar mille meer neerleggen).
Nee, de mijne is dark silver, wel gekocht bij Milano inderdaad. Deze stond er ook toen ik de mijne kocht. Bij de mijne hadden ze tbv de site wel het ceritificaat gefotografeerd. Het feit dat ze dat bij deze niet hebben gedaan doet vermoeden dat het certificaat er niet bij zit.peter schreef:Volgens mij is ie al verkocht aan Woutworks...
En dat ze weinig moeite doen om de auto te verkopen hoort een klein beetje bij hun formule: bij een lage marge (en dus een lage prijs) kun je nou eenmaal niet zo veel tijd aan klanten besteden. Prijs is vast (dus niet onderhandelbaar), geen garantie geen verkoopverhaal, niet gepoetst, geen afleveringsbeurt: what you see is what you get. Als je het voorgaande allemaal wel verwacht moet je naar een ander (en een paar mille meer neerleggen).
Onze sponsors