Ben benieuwd wat jullie hoogste topsnelheid op de teller van de Mini is, die jullie ooit greden hebt....
Vertel, vertel, vertel....
Sterke verhalen...
Ik na het chiptunen 195 km/h.... viel me tegen...
Hoogste topsnelheid!
- Xanlle
- Mod virus alert!
- mrjoost86
- One wheel wonder
Bericht
Hans
Hans, van Ziptuning.nl. Volgens hun site zou ik nu 128 pk moeten hebben. Maar het valt me zo tegen dat ik er bijna met geen mogelijkheid 200 km/h op de teller krijg... Nog maar eens proberen misschien. Echt lekker weer is het nog niet geweest.
Hans, van Ziptuning.nl. Volgens hun site zou ik nu 128 pk moeten hebben. Maar het valt me zo tegen dat ik er bijna met geen mogelijkheid 200 km/h op de teller krijg... Nog maar eens proberen misschien. Echt lekker weer is het nog niet geweest.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
tja.. de rollenbank op met die cooper van je.. binnenkort rollenbankdag part 3
(waarschijnlijk april)
trouwens met deze temperaturen van rond de 3 graden lijkt het wel of de GP 300km wil..
wat een kracht.. echt veel verschil met in de zomer..

trouwens met deze temperaturen van rond de 3 graden lijkt het wel of de GP 300km wil..

Laatst gewijzigd door Hans op 29 jan 2007, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Volledig MINI minded!
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
die chiptuning van ziptuning is gelijk aan die van digitune, gewoon zo'n massafile die ze erop keilen.
kwam bij mij 118pk op de rollenbank uit met een carbon airbox.
je zal dus ws iets van 115 a 116pk hebben...
snelste wat ik in mn mini gehaald heb is 200 op de tomtom (204 op mini teller), op weg naar badkarma voor het mth spruitje
dat is met digitune software, bmc openairfilter en works einddempers.
kwam bij mij 118pk op de rollenbank uit met een carbon airbox.
je zal dus ws iets van 115 a 116pk hebben...
snelste wat ik in mn mini gehaald heb is 200 op de tomtom (204 op mini teller), op weg naar badkarma voor het mth spruitje

dat is met digitune software, bmc openairfilter en works einddempers.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geloof dat het in UK op de terugweg van Oxford naar Dover er ook wel hard aan toe ging (de nummerplaten vlogen over de MINI's heen) Weet nog dat WW even uit haar boek opkeek met de opmerking na op de teller gekeken te hebben....." Doe eens normaal "
Kon makkelijk sleefje de schuld geven, die had over de cobra's verzocht een showtje van de S-en te willen zien. Weet iemand of we toen de 200 aangetikt hebben met dat groepje CooperS-en? Of was het alleen in mijn beleving dat het hard ging en ben ik gewoon nix gewend
Andere vraag: hebben jullie dat nou ook dat je bij het horen van een bepaald soort muziek harder MOET rijden?
Kon makkelijk sleefje de schuld geven, die had over de cobra's verzocht een showtje van de S-en te willen zien. Weet iemand of we toen de 200 aangetikt hebben met dat groepje CooperS-en? Of was het alleen in mijn beleving dat het hard ging en ben ik gewoon nix gewend

Andere vraag: hebben jullie dat nou ook dat je bij het horen van een bepaald soort muziek harder MOET rijden?

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht

Idd, bepaalde muziek makes you wanna go fast
Was idd vet 200 km/h, en ik kon gewoon volgen in de Cooper S trein met mijn Coopertjemini7benno schreef:Geloof dat het in UK op de terugweg van Oxford naar Dover er ook wel hard aan toe ging (de nummerplaten vlogen over de MINI's heen) Weet nog dat WW even uit haar boek opkeek met de opmerking na op de teller gekeken te hebben....." Doe eens normaal "
Kon makkelijk sleefje de schuld geven, die had over de cobra's verzocht een showtje van de S-en te willen zien. Weet iemand of we toen de 200 aangetikt hebben met dat groepje CooperS-en? Of was het alleen in mijn beleving dat het hard ging en ben ik gewoon nix gewend![]()

Idd, bepaalde muziek makes you wanna go fast

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors