Gouda of Rotterdam??

Van alles over de 1ste generatie MINI.
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

Gouda of Rotterdam??

09 jul 2007, 20:54

Hallo,

Binnenkort is mijn MINI One aan z'n eerste onderhoudsbeurt (betaald door mij) toe. Ik heb mijn One gekocht bij F.Breeman in Rotterdam. Nu heeft Breeman ook een filiaal in Gouda zitten...

Nu twijfel ik dus waar ik mijn One zou brengen. Is de service bij beide filialen even goed? Zijn ze beiden even vriendelijk? Gouda is voor mij handiger dan Rotterdam, maar ik heb er totaal geen ervaring met filiaal. Mijn bougie-breuk werd namelijk perfect opgelost door het Rotterdamse filiaal.

Maakt het dus uit, waar ik hem breng?

Het ene filiaal is de ander niet...

Heeft iemand ervaringen met Breeman in Gouda? En in Rotterdam? (In Rotterdam op de 'Autoboulevard')

Ik hoor het wel..

Yvonne
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jul 2007, 21:12

Ik ben zeer tevreden over Breeman, wordt altijd keurig geholpen en nooit problemen met onderhoud gehad. Nu heb ik gelukkig met mijn Parklane geen serieuze problemen gehad. Hoe het in gouda is weet ik niet. Wellicht kun je het een keer proberen. Bevalt het niet dan kun je de volgende keer altijd nog naar Rotterdam gaan.
minipino
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jul 2007, 14:20

Ik zelf woon in rotterdam, maar ga door eerdere ervaringen naar gouda. Spijtig genoeg is het daar nu ook breeman geworden, maar de mensen van hans severs werken er nog steeds.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Gouda of Rotterdam??

11 jul 2007, 16:36

YvonneB schreef:Is de service bij beide filialen even goed?
Of even slecht :mrgreen:, tegenwoordig zijn ze in ieder geval beide van F. Breeman
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Gouda of Rotterdam??

11 jul 2007, 16:42

LUV2XLR8 schreef:
YvonneB schreef:Is de service bij beide filialen even goed?
Of even slecht :mrgreen:, tegenwoordig zijn ze in ieder geval beide van F. Breeman
Dat kan ook :lol: , maar ik verwacht tot wel iets van service. Het is wel een BMW - dealer...en ze houden het al bijna 100 jaar vol als autodealer. Met slechte service enz, hadden ze het waarschijnlijk geen 100 jaar uitgehouden.

Alleen welk filiaal heeft de prettigste service, voor mij? Ik was erg te spreken over mijn vorige dealer, maar ja...die verkopen geen MINI's...

Dus mensen uit Gouda en Rotterdam gooi even je ervaringen in deze tread...het mag ook per mail of PM.

Greetz
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2007, 11:54

Ik werk in Gouda.. maar ben nog nooit bij breeman geweest.. ga het binnenkort ook even proberen :wink: bij een onderhoudsbeurt kunnen ze weinig fout doen.. toch?

Terug naar “MINI-talk”