Hallo,
Binnenkort is mijn MINI One aan z'n eerste onderhoudsbeurt (betaald door mij) toe. Ik heb mijn One gekocht bij F.Breeman in Rotterdam. Nu heeft Breeman ook een filiaal in Gouda zitten...
Nu twijfel ik dus waar ik mijn One zou brengen. Is de service bij beide filialen even goed? Zijn ze beiden even vriendelijk? Gouda is voor mij handiger dan Rotterdam, maar ik heb er totaal geen ervaring met filiaal. Mijn bougie-breuk werd namelijk perfect opgelost door het Rotterdamse filiaal.
Maakt het dus uit, waar ik hem breng?
Het ene filiaal is de ander niet...
Heeft iemand ervaringen met Breeman in Gouda? En in Rotterdam? (In Rotterdam op de 'Autoboulevard')
Ik hoor het wel..
Yvonne
Gouda of Rotterdam??
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben zeer tevreden over Breeman, wordt altijd keurig geholpen en nooit problemen met onderhoud gehad. Nu heb ik gelukkig met mijn Parklane geen serieuze problemen gehad. Hoe het in gouda is weet ik niet. Wellicht kun je het een keer proberen. Bevalt het niet dan kun je de volgende keer altijd nog naar Rotterdam gaan.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
, tegenwoordig zijn ze in ieder geval beide van F. Breeman
Re: Gouda of Rotterdam??
Of even slechtYvonneB schreef:Is de service bij beide filialen even goed?

- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
, maar ik verwacht tot wel iets van service. Het is wel een BMW - dealer...en ze houden het al bijna 100 jaar vol als autodealer. Met slechte service enz, hadden ze het waarschijnlijk geen 100 jaar uitgehouden.
Alleen welk filiaal heeft de prettigste service, voor mij? Ik was erg te spreken over mijn vorige dealer, maar ja...die verkopen geen MINI's...
Dus mensen uit Gouda en Rotterdam gooi even je ervaringen in deze tread...het mag ook per mail of PM.
Greetz
Re: Gouda of Rotterdam??
Dat kan ookLUV2XLR8 schreef:Of even slechtYvonneB schreef:Is de service bij beide filialen even goed?, tegenwoordig zijn ze in ieder geval beide van F. Breeman

Alleen welk filiaal heeft de prettigste service, voor mij? Ik was erg te spreken over mijn vorige dealer, maar ja...die verkopen geen MINI's...
Dus mensen uit Gouda en Rotterdam gooi even je ervaringen in deze tread...het mag ook per mail of PM.
Greetz
Onze sponsors