En daarom wil ik nooit in een Golf gezien worden..

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2006, 23:16

Smini schreef:Die R32 zou ik het wel voor doen sorry.....
Ik denk dat ik eerder voor een GTI ga dan voor een R32. Dat bedrag kun je gebruiken om de GTI verder te tunen. Mede door lager motor gewicht heeft de GTI een betere handling dan de R32.

R32 is op de rechte stukken sneller dan de (standaard) GTI, maar de GTI heeft een betere handling in de bochten. Dus zou er een R32-killer van maken. Grotere turbo, ander uitlaat systeem, andere onderstel en zou er nog een compressor oppassen? >)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Daarom wil ik nooit in een Hyundai gezien worden!

14 dec 2006, 19:48

Vandaag ff de was gebracht naar ouders van vriendin. Staat er zo'n Hyundai Coupé (zowiezo fout model) met twee jongens erin met van die typische Sjonnie koppen en bijbehorende kapsel. Staan ze daar met het gas te spelen en "stoer" rond te kijken. Ik kijk een beetje rond van: Ja zal wel :roll: en kijk zo nu en dan via binnenspiegel naar mooi vrouwtje achter me (die me al aankeek omdat ik in zo'n lief MINI'tje reed). :D

Groen!
Ze zijn ietsje sneller weg, maar we moesten meteen bocht maken om snelweg op te draaien. De MINI is op toeren en vlamt er in de binnenbocht doorheen en zag toen in de binnenspiegel die lelijke voorkant van die lelijke Hyundai (dat vrouwtje was aangenamer om te zien).

Tja, toen ik eenmaal op snelweg zat moest ik aan deze thread denken.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 dec 2006, 19:50

Volgens mij moeten we ergens eens een topic openen over stoplichtsprintjes voor de liefhebbers? :mrgreen:
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 dec 2006, 19:53

Ik houd niet van stoplichtsprintjes! :evil:
Maar deze uilskuikens vroegen erom, o nee andere smoes: Ik reed gewoon vlot weg en zij iets minder vlot! :wink:
Bovendien moet je niet een MINI gaan uitdagen als je weet dat er een bocht aankomt. :s
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 dec 2006, 19:56

Ik houd er wel van:

Hier de link naar het desbetreffende topic, vers van de pers. Link: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 0892#50892
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”