Dat snap ik, maar het zou kunnen dat je dan een andere dagelijke auto ging kopen.Hans schreef:Nee kees, de GP blijft voor dagelijks gebruik waar die voor bedoelt is.. dit wordt mijn nieuwe circuit/Berthil/Maik killer!!
Lotus super seven VM seventy seven
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Deze ziet er op de foto's een stuk beter uit dan de vorige.
Alleen even die blauwe versnellingspookhoes vervangen
Ik rij graag een keer met je mee op Zandvoort
Hopen maar dat het bod wordt geaccepteerd danHans schreef:Dan komen mijn BBS velgen en semi slicks te koop en dan heb jij een pm berthil voor iets anders

Deze ziet er op de foto's een stuk beter uit dan de vorige.
Alleen even die blauwe versnellingspookhoes vervangen

Ik rij graag een keer met je mee op Zandvoort

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben wezen kijken bij die in hardenberg.. weet het nog niet! Zag er goed uit.. op wat kleine dingen na..
Maar!!! Ik ga nu hier naar kijken

Dax Rush Cosworth Turbo
Gereviseerde 250 pk 2000cc met Borg-Warner T5 versnellingsbak,
Image 3 delige velgen met brede banden,
roestvrijstalen zijuitlaat,rvs rolbuigel,
met vele special-paint onderdelen,
4 punt gordels,kompleet met deurtjes en softtop,
Deze Rush in in topconditie en staat klaar voor een lange zomer.
Hij is zeer snel maar kan ook gebruikt worden voor te cruisen.
Gebouwd in 1996 maar heeft een Dax kenteken van 1969,
waar door je hem goedkoop kunt rijden in de wegenbelasting.
Maar!!! Ik ga nu hier naar kijken

Dax Rush Cosworth Turbo
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dit bedoel ik nou hans!
je kan ook een dax rush kopen met een niet zo'n dikke motor erin maar dan een hayabusa blok inbouwen... Is bij de onze nog steeds het plan

dik geluid.. weinig gewicht en super wegligging
Coen
Hans schreef:Ben wezen kijken bij die in hardenberg.. weet het nog niet! Zag er goed uit.. op wat kleine dingen na..
Maar!!! Ik ga nu hier naar kijken![]()
Dax Rush Cosworth Turbo
dit bedoel ik nou hans!

je kan ook een dax rush kopen met een niet zo'n dikke motor erin maar dan een hayabusa blok inbouwen... Is bij de onze nog steeds het plan

dik geluid.. weinig gewicht en super wegligging

Coen
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Gaaf! Moet wel zeggen dat ik bij zo'n type auto een ongeblazen motor zou prefereren. Je wil toch een zo direct mogelijke gasreactie bij zo'n extreme stuurauto.
Je zou ook 'ns kunnen kijken naar Westfield (kwalitatief zeer mooie kits en mooi merk) en MK Indy (erg interessant geprijsd).
Heb zelf 't plan om er ooit eentje te bouwen
Je zou ook 'ns kunnen kijken naar Westfield (kwalitatief zeer mooie kits en mooi merk) en MK Indy (erg interessant geprijsd).
Heb zelf 't plan om er ooit eentje te bouwen

- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
[quote="Hans"]Ben wezen kijken bij die in hardenberg.. weet het nog niet! Zag er goed uit.. op wat kleine dingen na..
Damn ....had me even gewaarschuwd.....was ik meegegaan, woon er praktisch naast.
Ga voor de Ariel Atom joh! Snel, sneller, snelst....nog betere wegligging en nog extremere beleving.
Heb er paar jaar geleden in gereden en is door niets te evenaren en nergens mee te vergelijken. Sensationeel gewoon.
Ariel UK
Brammo VS
Debussere benelux
Damn ....had me even gewaarschuwd.....was ik meegegaan, woon er praktisch naast.
Ga voor de Ariel Atom joh! Snel, sneller, snelst....nog betere wegligging en nog extremere beleving.
Heb er paar jaar geleden in gereden en is door niets te evenaren en nergens mee te vergelijken. Sensationeel gewoon.
Ariel UK
Brammo VS
Debussere benelux
Regards
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee dank U
Ik hoef geen wasverzachter..
Blijf lekker bij de sevens kloons!

Nexus, je heb wel gelijk.. die dingen hebben een enorm turbogat natuurlijk.. niet best voor het circuit
Ik ga maandag eerst ook naar een Dax Rush kijken met 2ltr 16v opel GSI motor uit 2001!
Ziet er goed uit,donker blauw, wel helaas 17inch velgen en niet de orginele 15 of 16inch revolution velgen..
En dit was de VM 77 van vandaag! Ziet er gaaf uit toch!?

Blijf lekker bij de sevens kloons!

Nexus, je heb wel gelijk.. die dingen hebben een enorm turbogat natuurlijk.. niet best voor het circuit

Ik ga maandag eerst ook naar een Dax Rush kijken met 2ltr 16v opel GSI motor uit 2001!

En dit was de VM 77 van vandaag! Ziet er gaaf uit toch!?

- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
. Ik denk dat dat op termijn gaat irriteren.
Je wil perse met autoblok?
Je kunt ze ook kopen met motorfietsblok. Voordelen daarvan:
- laag gewicht: blok (waar versnellingsbak ook ingebouwd in zit) van een Busa weegt bijv. maar 80kg (vs pakweg 200 voor automotor + versnellingsbak)... 120 kg winst (=6 achterbanken?
)
- lekker in de toeren jassen, enorme directe gasrespons
- sequentieel (dus snel) schakelen
Nadeel:
- mindere toereigenschappen
- motor heeft geen achteruitversnelling, je hebt dus een elektrische achteruit nodig
- sequenteel schakelen (kun je ook als nadeel zien..)
Ik zou zeggen als je er vooral het circuit mee op wil: motorfietsblok. Als het ook 'n lekkere bruikbare toerbak moet zijn: autoblok.
Zo'n auto stuur je met je gaspedaal.. dan wil je idd geen turbogat, hoe klein ookNexus, je heb wel gelijk.. die dingen hebben een enorm turbogat natuurlijk.. niet best voor het circuit

- laag gewicht: blok (waar versnellingsbak ook ingebouwd in zit) van een Busa weegt bijv. maar 80kg (vs pakweg 200 voor automotor + versnellingsbak)... 120 kg winst (=6 achterbanken?

Nadeel:
- motor heeft geen achteruitversnelling, je hebt dus een elektrische achteruit nodig
Ik zou zeggen als je er vooral het circuit mee op wil: motorfietsblok. Als het ook 'n lekkere bruikbare toerbak moet zijn: autoblok.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nexus heeft er verstand van
goed bezig... ik zeg "I REST MY CASE"
Nexus schreef:Zo'n auto stuur je met je gaspedaal.. dan wil je idd geen turbogat, hoe klein ookNexus, je heb wel gelijk.. die dingen hebben een enorm turbogat natuurlijk.. niet best voor het circuit. Ik denk dat dat op termijn gaat irriteren.
- laag gewicht: blok (waar versnellingsbak ook ingebouwd in zit) van een Busa weegt bijv. maar 80kg (vs pakweg 200 voor automotor + versnellingsbak)... 120 kg winst (=6 achterbanken?)
Nadeel:
nexus heeft er verstand van

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet echt heel langzaamMotor: Alfa Romeo 164 3.0 V6 24v Q4 motor met GTA krukas, zuigers/bussen en nokkenassen
Motormanagment: Bosch Motronic M3.7: 0.261.203.301
Origineel: 250 pk bij 6500 omw/min en 280 Nm bij 5000 omw/min.
Standaard motor i.c.m EPS spruitstukken: 280 pk en 320 Nm.
Gewicht: 790kg
0-100 in +/- 4.7 sec, 0-160 in +/- 8.6 sec (gemeten met acceleratiemeter)

Onze sponsors