Begin maart begaf mijn oude (bouwjaar 1991) volkswagen golf II het. De kop-pakking was kapot en ik vond dat het zich niet meer loonde om hem te repareren. Met tegenzin ging ik de auto-boulevard op op zoek naar een nieuwe auto. Bij de Ford garage viel mijn oog op een mini-one en eenmaal het interieur van binnen gezien was ik gelijk verkocht.
Nadat ik heel internet heb afgesurfd ben ik sinds 11 maart 2008 de trotse bezitter van een rood-witte mini Cooper. Bouwjaar november 2005. Volgens mij heb ik een chili-uitvoering. Ik weet ook niet precies welke diameter velgen en of het nu chili-rood of solar-rood is. Kortom moet me nog orienteren in de mini-wereld.
Zodra ik foto's heb gemaakt van mijn mini kunnen deze vragen door jullie misschien beantwoord worden. Ik surf toch al een tijdje rond op dit forum en wat mij opvalt is dat ik een chroome tankdop heb en twee klokken op mijn stuur. Ik weet niet of dit een speciale uitvoering is of een mod van mijn vorige eigenaar.
Vanmorgen constateerde ik dat hij olie heeft gelekt. Ik heb morgen een afspraak bij de garage. Ik hoop niks ernstigs en dat het goed te herstellen is.
Nou tot zo ver en ik hoop jullie snel de foto's te kunnen laten zien,
Groetjes Arno.