Arno stelt zich voor!

Stel je hier even voor.
Arno
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Arno stelt zich voor!

03 apr 2008, 21:01

Hallo allemaal! :))

Begin maart begaf mijn oude (bouwjaar 1991) volkswagen golf II het. De kop-pakking was kapot en ik vond dat het zich niet meer loonde om hem te repareren. Met tegenzin ging ik de auto-boulevard op op zoek naar een nieuwe auto. Bij de Ford garage viel mijn oog op een mini-one en eenmaal het interieur van binnen gezien was ik gelijk verkocht.

Nadat ik heel internet heb afgesurfd ben ik sinds 11 maart 2008 de trotse bezitter van een rood-witte mini Cooper. Bouwjaar november 2005. Volgens mij heb ik een chili-uitvoering. Ik weet ook niet precies welke diameter velgen en of het nu chili-rood of solar-rood is. Kortom moet me nog orienteren in de mini-wereld.

Zodra ik foto's heb gemaakt van mijn mini kunnen deze vragen door jullie misschien beantwoord worden. Ik surf toch al een tijdje rond op dit forum en wat mij opvalt is dat ik een chroome tankdop heb en twee klokken op mijn stuur. Ik weet niet of dit een speciale uitvoering is of een mod van mijn vorige eigenaar.

Vanmorgen constateerde ik dat hij olie heeft gelekt. Ik heb morgen een afspraak bij de garage. Ik hoop niks ernstigs en dat het goed te herstellen is.

Nou tot zo ver en ik hoop jullie snel de foto's te kunnen laten zien,
Groetjes Arno.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 apr 2008, 21:22

Welkom Arno.

Veel plezier met de Mini en op het forum en tot meets :rijden
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 21:29

Hoi Arno, veel MAXI plezier met je MINI en op dit forum. Hopelijk is ie snel weer helemaal de oude. Tot meets, Huib
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 21:52

Hey Arno,

welkom hiero en veel plezier met je MINI.

marss
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 22:35

Welkom hier op het forum Arno! Veel plezier met je cooper en wellicht een keer tot meets :D:D
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

03 apr 2008, 23:54

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini (die je in de mooiste kleur hebt die er is :wink: 8) ) en miss eens tot meets.

Greetz BigD
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2008, 07:40

Goedemorgen Arno!

Leuk dat je erbij bent en veel plezier met je rode MINI

We zien je graag een keer bij één van de events :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Arno
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 apr 2008, 12:14

Bedankt voor jullie begroetingen!

Kom net terug van de garage. Het was geen olie maar koelvloeistof. Weten jullie meteen ook hoeveel verstand ik ervan heb. :oops: Enfin, probleem verholpen :lol:
Ossie
The Calendar Guy

04 apr 2008, 12:32

Arno schreef:Bedankt voor jullie begroetingen!

Kom net terug van de garage. Het was geen olie maar koelvloeistof. Weten jullie meteen ook hoeveel verstand ik ervan heb. :oops: Enfin, probleem verholpen :lol:
Hoi Arno,

Welkom bij DE Minioten club van Nederland!

Zeker een lekkende thermostaat huis gehad? Balen zeg, net op het moment dat wil genieten van je auto heb je gelijk een reparatie aan je kont.

Veel lees plezier op dit forum. :wink:

Greetz, Ossie
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

04 apr 2008, 17:54

Arno schreef:Bedankt voor jullie begroetingen!

Hey Arno,

Welkom op het forum. En juist voor mensen zónder MINI kennis is dit HET idéale forum. Ikzelf heb ook dus totaal GEEN verstand van MINI's. Dus vragen etc post ik hier en binnen de kortste keren weet je wat je moet doen. :D

Het forum is verslavend en erg gezellig. Voordat je het weet, ben je echt gebeten door het MINI - virus :lol:

Terug naar “Who are U?”