Ook even voorstellen hier. Ik ben Wouter, 34 jaar en ondernemer. Ik ben hier wel aangemeld maar heb (nog) geen Mini. Rij dagelijks in een Volvo V60 Plugin Hybrid en mijn vrouw heeft een Suzuki Alto van een paar jaar oud. Voor de Volvo had ik een Golf 6 GTI, JD getuned. Geweldige auto was dat. Snel, sportief, mooi, luxe... perfect ding. Maar goed, voor de fiscale voordelen kwam er een Volvo.
Een prima auto maarrrrrr, ik vind er niets aan om in te rijden. Erg saai, lomp, geen enkele beleving bij het rijden. Het is net alsof ik kapitein ben op een olietanker. De Volvo is best snel maar het blijft saai. Had gedacht dat ik de 'scheurfase' wel voorbij was na mijn GTI maar nee dus. Mis het betere stuurwerk erg. Bovendien ben ik er ook achter dat automaat en diesel niets voor mij is.
Sterker nog, vind het vaak nog leuker om in de handgeschakelde 1.0 Alto van mijn vrouw te rijden.

Anyway, de Volvo blijft nog wel een paar jaar als gezinsauto en vanwege de financiële voordelen. Er moet echter wel weer wat leuks op 4 wielen bijkomen dus mijn laatste idee is om over een tijdje de Alto van mijn vrouw weg te doen en hier een Mini Cooper S voor terug te halen. Vind zij ook geweldig en ik al helemaal. Jaren geleden wel in alle types Mini gereden (van One tot JCW) en wat me bijstaat is dat ik dat geweldig vond. Heerlijke auto's en zal er dan wel op neerkomen dat zij de Volvo maar meeneemt en ik de Mini.

Mijn voorkeur gaat uit naar een R53 facelift model. Ik vind de eerste New Mini ook het mooist en deze schijnt, als ik de geleerden mag geloven, ook de leukste te zijn.
Ik kijk dus rustig rond hier op dit forum en hoop over een tijdje een Mini te mogen presenteren hier.