Wouter666

Stel je hier even voor.
Wouter666
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Wouter666

06 mei 2015, 08:28

Hoi,

Ook even voorstellen hier. Ik ben Wouter, 34 jaar en ondernemer. Ik ben hier wel aangemeld maar heb (nog) geen Mini. Rij dagelijks in een Volvo V60 Plugin Hybrid en mijn vrouw heeft een Suzuki Alto van een paar jaar oud. Voor de Volvo had ik een Golf 6 GTI, JD getuned. Geweldige auto was dat. Snel, sportief, mooi, luxe... perfect ding. Maar goed, voor de fiscale voordelen kwam er een Volvo.

Een prima auto maarrrrrr, ik vind er niets aan om in te rijden. Erg saai, lomp, geen enkele beleving bij het rijden. Het is net alsof ik kapitein ben op een olietanker. De Volvo is best snel maar het blijft saai. Had gedacht dat ik de 'scheurfase' wel voorbij was na mijn GTI maar nee dus. Mis het betere stuurwerk erg. Bovendien ben ik er ook achter dat automaat en diesel niets voor mij is.

Sterker nog, vind het vaak nog leuker om in de handgeschakelde 1.0 Alto van mijn vrouw te rijden. :) Daar zit meer beleving in dan in de Volvo. Had ook al weer een motor erbij gekocht voor wat rijplezier maar die is ook maar beperkt inzetbaar.

Anyway, de Volvo blijft nog wel een paar jaar als gezinsauto en vanwege de financiële voordelen. Er moet echter wel weer wat leuks op 4 wielen bijkomen dus mijn laatste idee is om over een tijdje de Alto van mijn vrouw weg te doen en hier een Mini Cooper S voor terug te halen. Vind zij ook geweldig en ik al helemaal. Jaren geleden wel in alle types Mini gereden (van One tot JCW) en wat me bijstaat is dat ik dat geweldig vond. Heerlijke auto's en zal er dan wel op neerkomen dat zij de Volvo maar meeneemt en ik de Mini. :)

Mijn voorkeur gaat uit naar een R53 facelift model. Ik vind de eerste New Mini ook het mooist en deze schijnt, als ik de geleerden mag geloven, ook de leukste te zijn.

Ik kijk dus rustig rond hier op dit forum en hoop over een tijdje een Mini te mogen presenteren hier.
Laatst gewijzigd door Wouter666 op 06 mei 2015, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Wouter666

06 mei 2015, 08:51

Welkom hier op het forum Wouter, er valt hier genoeg te lezen en te genieten van alles wat anderen kopen, aanpassen en meemaken.
Succes met je zoektocht naar de voor jou / jullie perfecte R53, er komt vast iets op jullie pad.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2015, 09:35

Leuke introductie! Ik kan de R53 van harte aanbevelen als je een goed sturende auto wilt :rijden

Succes met de zoektocht en hopelijk weet je snel een mooi exemplaar te vinden :)
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2015, 10:39

leuke intro, en we zeggen maar zo... het geest blijf altijd jong! :D

qua beleving zit je hartstikke goed bij de R53!!!!
succes met de zoektocht en ben benieuwd hoelang dat gaat duren! :D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

06 mei 2015, 20:25

Welkom en veel plezier met de zoektocht... Tja het is maar net wat je zoekt... ik heb een R59 en die wilt ook goed vooruit en de beleving is er zeker met de kap naar beneden ;-)
Wouter666
Nieuw Lid
Nieuw Lid

26 mei 2015, 21:19

Ik sta niet bekend om mijn grote geduld dus sneller dan gepland is er toch een Mini gekocht! :) Zat lange tijd richting een R53 te denken maar het is toch een R56 geworden. Vanaf zaterdag zijn we de trotse bezitters van deze kart. Heb er erg veel zin in! :rijden

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

27 mei 2015, 07:38

Gefeliciteerd met de aankoop van deze mooie Ssss Wouter en heel veel veilige km's gewenst.
Hopelijk tot ziens op 1 van de meetings, daarover is vanalles te lezen in het topic "Events 2015" :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”