Nog even geduld...

Stel je hier even voor.
èrcé
Be Mini
Be Mini

30 mei 2007, 01:55

haha, mooi zo, rotterdam is goed vertegenwoordigd hier op het forum :mrgreen:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2007, 14:30

Welkom Nick.
Veel plezier op het forum. Mooie Mini heb je besteld.

Is dit je eerste of heb je hiervoor ook al mini gereden?
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2007, 14:45

MINIJCW schreef:Welkom Nick.
Veel plezier op het forum. Mooie Mini heb je besteld.

Is dit je eerste of heb je hiervoor ook al mini gereden?
Dit wordt mijn eerste MINI. Had er 3,5 jaar geleden bijna 1 gekocht, maar toen uiteindelijk toch voor een Alfa gekozen (waar ik overigens absoluut nooit spijt van heb gehad). Ik ben wel een zwak voor MINI's blijven houden. Toen ik afgelopen winter een nieuwe auto ging zoeken, heb ik in een aantal auto's proefgereden die allemaal best leuk waren. Maar toen ik in de nieuwe R56 ging zitten, voelde ik me gelijk happy en toen ik eenmaal in een S had gereden wist ik het zeker: dit zou mijn volgende auto worden. En aldus geschiedde....
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2007, 14:48

rottuhrdam schreef:Ha Paul! Goed te zien dat je je hier ook hebt aangemeld :mrgreen: Dat wordt dus met mijn MINI naar Zandvoort he 8)

Ja, wrijf het er nog maar ff lekker in! Het is gewoon niet eerlijk: ik heb hem eerder besteld dan jij en toch krijg jij je MINI nog op tijd voor het United Festival en ik niet :evil:

Maar het aanbod om met jou mee te gaan naar Zandvoort sla ik niet af natuurlijk :D
rottuhrdam
One wheel wonder
One wheel wonder

02 jun 2007, 20:11

PaulRdam schreef:Ja, wrijf het er nog maar ff lekker in! Het is gewoon niet eerlijk: ik heb hem eerder besteld dan jij en toch krijg jij je MINI nog op tijd voor het United Festival en ik niet :evil:

Maar het aanbod om met jou mee te gaan naar Zandvoort sla ik niet af natuurlijk :D
Betere connecties he :wink: Maar je bent uiteraard welkom!
eindelijk een MINI :D

Terug naar “Who are U?”