Nog even geduld...
- PaulRdam
- Nieuwsgierig
Bericht
Dit wordt mijn eerste MINI. Had er 3,5 jaar geleden bijna 1 gekocht, maar toen uiteindelijk toch voor een Alfa gekozen (waar ik overigens absoluut nooit spijt van heb gehad). Ik ben wel een zwak voor MINI's blijven houden. Toen ik afgelopen winter een nieuwe auto ging zoeken, heb ik in een aantal auto's proefgereden die allemaal best leuk waren. Maar toen ik in de nieuwe R56 ging zitten, voelde ik me gelijk happy en toen ik eenmaal in een S had gereden wist ik het zeker: dit zou mijn volgende auto worden. En aldus geschiedde....MINIJCW schreef:Welkom Nick.
Veel plezier op het forum. Mooie Mini heb je besteld.
Is dit je eerste of heb je hiervoor ook al mini gereden?
- PaulRdam
- Nieuwsgierig
Bericht
Ja, wrijf het er nog maar ff lekker in! Het is gewoon niet eerlijk: ik heb hem eerder besteld dan jij en toch krijg jij je MINI nog op tijd voor het United Festival en ik niet
Maar het aanbod om met jou mee te gaan naar Zandvoort sla ik niet af natuurlijk
rottuhrdam schreef:Ha Paul! Goed te zien dat je je hier ook hebt aangemeldDat wordt dus met mijn MINI naar Zandvoort he
Ja, wrijf het er nog maar ff lekker in! Het is gewoon niet eerlijk: ik heb hem eerder besteld dan jij en toch krijg jij je MINI nog op tijd voor het United Festival en ik niet

- rottuhrdam
- One wheel wonder
Bericht
Maar je bent uiteraard welkom!
Betere connecties hePaulRdam schreef:Ja, wrijf het er nog maar ff lekker in! Het is gewoon niet eerlijk: ik heb hem eerder besteld dan jij en toch krijg jij je MINI nog op tijd voor het United Festival en ik niet![]()

eindelijk een MINI 

Onze sponsors