Nieuwe Car

Stel je hier even voor.
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2009, 13:13

Coen schreef:
hanskramer schreef:Ik denk niet dat ik je al een keer gespot heb. Ik zie niet veel mini's in deze kleurstelling. In welke plaats moet ik je dan tegenkomen? Overijssel is groot hè?
Ik dacht dat je dat wel onthouden zou hebben uit een ander topic. Uit Wierden dus :) Ik heb (voordat ik wist dat je hier lid was) wel een keer gespot. Later nog een keer maar dat was in de verte. Ik neem aan dat jij dat was aangezien er hier geen andere zilvergrijze cabrio rond rijdt...
Sorry Coen, dat heb ik dan even gemist. Er rijden er nog wel een paar rond in Wierden waarvan ik in iedergeval weet dat er nog 1 lid is van de club. Ik zal in de toekomst een beetje beter opletten. Vorig jaar reed mijn vrouw meestal in de auto maar dit jaar rijd ik er zelf ook wel vaak in. Ik laat de leasebak nml staan in het weekend. Daar kun je dan een leuke Mini van rijden. Ik hoef de belastingdienst ook niet nog meer te sponsoren. :s

Er staat ook een Coen op de lijst voor Mini United. Ga jij daar ook heen of is dat weer een andere Coen?
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2009, 13:14

Coen schreef:
TDHS schreef:heb 'm even gemaakt in de configurator. Zag er goed uit!
Zo dus :)
Afbeelding
Jammer dat je de juiste velgen niet kunt kiezen in de configurator. Zodra we de auto mogen afhalen zal ik wel een paar echte plaatjes maken.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 apr 2009, 18:49

Dit ziet er ook al niet verkeerd uit hoor met deze velgen.. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Coen
Be Mini
Be Mini

17 apr 2009, 17:16

hanskramer schreef:Ik denk niet dat ik je al een keer gespot heb. Ik zie niet veel mini's in deze kleurstelling. In welke plaats moet ik je dan tegenkomen? Overijssel is groot hè?
Heb ik je zomaar even 2 keer gespot :D
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12938
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Ri
Rini

17 apr 2009, 18:34

Erg mooie Cabrio hebben jullie gekocht zeg.
Succes met wachten.

Gr. Rini
Maxim de Belg
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 apr 2009, 10:15

@ hanskramer: wat omcirkel jij op een van uw foto's?

Andere mooie auto... welke kleur is dat? Toch geen Dark Silver? :s
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2009, 18:09

Maxim de Belg schreef:@ hanskramer: wat omcirkel jij op een van uw foto's?

Die andere mooie auto is inderdaad een dark silver Cooper S cabrio. Deze is besteld maar wordt pas ergens in de loop van Juni geleverd. Dus nog even afwachten. Dat wat ik omcirkeld heb is voor mij ook een vraagteken. :? Ik had op het forum dan ook gevraagd wat dit was. Dit heb ik op nog geen enkele andere Cooper gezien en zat alleen op de Cooper S Cabrio in de showroom bij de dealer. Ook hij had geen iedee wat dit was. Dus als jij mij hierbij wel kan aangeven wat dit is dan hoor ik dat graag. SOS
Afbeelding

maiky maik
Be Mini
Be Mini

18 apr 2009, 20:16

hanskramer schreef:
Coen schreef:
hanskramer schreef: Wierden waarvan ik in iedergeval weet dat er nog 1 lid is van de club. ?
ME! ME!!!
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2009, 23:07

maiky maik schreef:
hanskramer schreef:
Coen schreef:
ME! ME!!!
De piloot?
Afbeelding

Maxim de Belg
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

19 apr 2009, 10:46

hanskramer schreef:
Maxim de Belg schreef:@ hanskramer: wat omcirkel jij op een van uw foto's?

Die andere mooie auto is inderdaad een dark silver Cooper S cabrio. Deze is besteld maar wordt pas ergens in de loop van Juni geleverd. Dus nog even afwachten. Dat wat ik omcirkeld heb is voor mij ook een vraagteken. :? Ik had op het forum dan ook gevraagd wat dit was. Dit heb ik op nog geen enkele andere Cooper gezien en zat alleen op de Cooper S Cabrio in de showroom bij de dealer. Ook hij had geen iedee wat dit was. Dus als jij mij hierbij wel kan aangeven wat dit is dan hoor ik dat graag. SOS
Zo vreemd dat zij dat ook niet weten? ( Het lijkt wel een knop voor schietstoel ofzo :lol: )
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2009, 13:00

lijkt me leuk zo met een open dak. :lachuh Als er maar niemand aan die knop komt als het dak dicht is. :klap
Afbeelding

Maxim de Belg
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 apr 2009, 18:49

Wel grappig met die laatste smiley... ja parkeer je gewoon voor een zwembad en als het dan warm is in de zomer huplaaa :lol:
Coen
Be Mini
Be Mini

23 apr 2009, 16:49

hanskramer schreef:Ik laat de leasebak nml staan in het weekend. Daar kun je dan een leuke Mini van rijden. Ik hoef de belastingdienst ook niet nog meer te sponsoren. :s
Verstandige keuze! 8)
hanskramer schreef: Er staat ook een Coen op de lijst voor Mini United. Ga jij daar ook heen of is dat weer een andere Coen?
Dat ben ik niet, denk dat het Coen de Korte is (Coendek) al is er ook nog een CoenV op het forum.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2009, 22:34

Eindelijk nieuws van de dealer. Week 24 wordt de auto geproduceerd.:yeah
Dat betekent volgens Smudde dat de auto tussen week 25 en week 27 wordt afgeleverd. Gaan we er dan toch al in juni in rijden? :hoera
Afbeelding

Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2009, 22:39

Goed nieuws! :D

Bij Smudde Enschede trouwens of Almelo? :wink:

Terug naar “Who are U?”