Sorry Coen, dat heb ik dan even gemist. Er rijden er nog wel een paar rond in Wierden waarvan ik in iedergeval weet dat er nog 1 lid is van de club. Ik zal in de toekomst een beetje beter opletten. Vorig jaar reed mijn vrouw meestal in de auto maar dit jaar rijd ik er zelf ook wel vaak in. Ik laat de leasebak nml staan in het weekend. Daar kun je dan een leuke Mini van rijden. Ik hoef de belastingdienst ook niet nog meer te sponsoren.Coen schreef:Ik dacht dat je dat wel onthouden zou hebben uit een ander topic. Uit Wierden dushanskramer schreef:Ik denk niet dat ik je al een keer gespot heb. Ik zie niet veel mini's in deze kleurstelling. In welke plaats moet ik je dan tegenkomen? Overijssel is groot hè?Ik heb (voordat ik wist dat je hier lid was) wel een keer gespot. Later nog een keer maar dat was in de verte. Ik neem aan dat jij dat was aangezien er hier geen andere zilvergrijze cabrio rond rijdt...

Er staat ook een Coen op de lijst voor Mini United. Ga jij daar ook heen of is dat weer een andere Coen?