Kimi100 stelt zich voor

Stel je hier even voor.
LSDsoldier
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

23 nov 2011, 09:29

Succes met het kiezen en wachten !!
You put on high heels and you change.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2011, 12:49

Thx! :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2011, 13:22

Welkom!

Succes met lessen en met kiezen welke MINI het moet worden!
Een verkeerde keuze kun je al niet meer maken... :lol:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2011, 18:28

Er zijn weer kleine ontwikkelingen op MINI gebied! Van de week kwam me vader opeens aanzetten dat ie deze er wel mooi uit vond zien:

Edit: de link werkt niet, maar het is een rode R56 JCW met een zwart dak een R112's

Hier was is het natuurlijk helemaal met hem mee eens :mrgreen: , maar ja die prijs.... 30.000 euro is gewoon te veel dus dit gaat hem niet worden, maar het uiterlijk is goed.

Het budget zit denk ik meer rond een Cooper. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar kwa looks toch iets minder dan een Cooper S of Works. Daarom zitten we er aan te denken om misschien een Cooper naar Works (Cooper S) om te bouwen. Op de site staan al een aantal van deze projecten en deze zien er fantastisch uit, alleen dit is vaak alleen de uitlaat en achterbumper. Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om de Cooper S luchthapper in de motorkap er in te zetten, of moet je dan gelijk een hele nieuwe motorkap?

Heeft iemand dit al eens eerder gedaan, en weet deze misschien hoeveel dit kost? (nieuwe motorkap)
Laatst gewijzigd door Ward op 25 nov 2011, 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

25 nov 2011, 18:41

dan moet je een compleet nieuwe motorkap plaatsen :wink:
persoonlijk vind ik het een beetje fake en zou ik alleen voor de uitlaat en achterbumper gaan :wink: coopers kunnen zeker net zo dik zijn ook zonder luchthapper 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

25 nov 2011, 18:42

met die link van jou krijg ik geen auto te zien ....
neem aan dat je een r56 zoekt ?
MiniBen
4 op een rij!
4 op een rij!

25 nov 2011, 19:05

Ik krijg ook geen auto te zien... Ik vind het ook fake en met een Cooper (D) of One (D) kan je ook alle kanten uit (shakeit)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

25 nov 2011, 19:21

Check die van Geobem of Pepperwhite maar is :roll:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2011, 19:52

speedy schreef:Check die van Geobem of Pepperwhite maar is :roll:
Ja het was inderdaad een R56, ik heb het vorige bericht iets aangepast dus daar kan je het nu ook zien. Eigenlijk vind ik een R50/53 mooier, maar aangezien me ouders liever een goede auto willen dan per se de looks wordt het waarschijnlijk een R56. Die is toch wat nieuwer en heeft wat nieuwere technieken etc.

Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen met fake (het lijkt dan toch juist meer op een S) maar het klopt wel dat een Cooper ook mooi is. Ik heb gekeken naar de auto's die jij voorstelde en die zien er inderdaad ook erg vet uit zonder scoop. En dan ga je je inderdaad afvragen of het de meerprijs wel waar is :?

Wat het uiteindelijk ook mag worden ik laat het ter zijnder tijd wel horen!
Helaas duurt dat nog wel ff...
speedy
NMC Legend
NMC Legend

25 nov 2011, 19:55

Fake = een nep cooper s :wink: dus een wannabee cooper s met minder vermogen , dat bedoelen we .
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2011, 22:13

speedy schreef:Fake = een nep cooper s :wink: dus een wannabee cooper s met minder vermogen , dat bedoelen we .
Ja dat snap ik, maar dat is als je alleen de achterkant doet eigenlijk ook. Maar ik dacht het maar van als je het doet, doe het dan goed en dus ook de motorkap. Alleen jullie zeggen dus helemaal niet doen en misschien is dat inderdaad beter.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2011, 19:34

Cooper is zeker niks mis mee hoor ;) :P zeker niet als je er een lekkere S uitlaat onder plaatst (grommelt en plopt een stukkie leuker als cooper uitlaat, zonder dat t hinderlijk is)
en tja, een cooper volledig ombouwen naar een S / JCW.. t is ergens inderdaad wannabe, maar je moet natuurlijk lekker zelf doen wat je mooi vind en wilt ;) Ik heb onze cooper ook een 'wannabe' S kont gegeven, en er 18" JCW velgen onder geplaatst ;) verder zit er gewoon een standaard Cooper voorbumper op (welliswaar met JCW grille), en in het interieur heb ik ook nog de aluminium S sportpedalen geplaatst ;)

Afbeelding

Afbeelding

Dat is juist het leuke van MINI, er is zo veel mogelijk, je kan hem dus geheel naar je eigen smaak aanpassen ;) :D 8)
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2011, 20:05

mini cabrio schreef:Cooper is zeker niks mis mee hoor ;) :P zeker niet als je er een lekkere S uitlaat onder plaatst (grommelt en plopt een stukkie leuker als cooper uitlaat, zonder dat t hinderlijk is)
en tja, een cooper volledig ombouwen naar een S / JCW.. t is ergens inderdaad wannabe, maar je moet natuurlijk lekker zelf doen wat je mooi vind en wilt ;) Ik heb onze cooper ook een 'wannabe' S kont gegeven, en er 18" JCW velgen onder geplaatst ;) verder zit er gewoon een standaard Cooper voorbumper op (welliswaar met JCW grille), en in het interieur heb ik ook nog de aluminium S sportpedalen geplaatst ;)

Dat is juist het leuke van MINI, er is zo veel mogelijk, je kan hem dus geheel naar je eigen smaak aanpassen ;) :D 8)
Nee, nee er is zeker niks mis mee! Dat heb ik ook nooit gezegd, maar een Cooper S oogt natuurlijk wel wat stoerder dan een Cooper. Ik heb jouw auto al meerdere keren bekeken :wink: En bij jou staat die uitlaat echt prachtig! T is ergens wel een beetje 'wannabe' maar ja als je het niet ziet maakt dat niet uit he :D

Ja het is inderdaad heel leuk dat je zelf allemaal dingen kan aanpassen. Dat ben ik als me ouders een beetje meewerken zeker ook van plan te gaan doen!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2011, 20:18

Haha nee zo bedoelde ik t ook niet ;) :P Ik ben zeker met je eens dat een S een stuk stoerder eruit ziet ;)

:oops: Thnx, we zijn er zelf ook nog altijd erg tevreden mee :D

En met je ouders komt t ook wel goed, ik heb de cabrio samen met mn Pa gekocht, voor mn ma, zodat zij er af en toe boodschappen in mag doen... :P
mn pa vind al die mods wel gaaf, mn ma vind t allemaal volstrekt overbodig... :P
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2011, 22:03

Same here! Me vader vindt het modden leuk en me moeder wil alleen dat ie rood is :P

Terug naar “Who are U?”