Kimi100 stelt zich voor
- LSDsoldier
- Nieuw Lid
- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn weer kleine ontwikkelingen op MINI gebied! Van de week kwam me vader opeens aanzetten dat ie deze er wel mooi uit vond zien:
Edit: de link werkt niet, maar het is een rode R56 JCW met een zwart dak een R112's
Hier was is het natuurlijk helemaal met hem mee eens
, maar ja die prijs.... 30.000 euro is gewoon te veel dus dit gaat hem niet worden, maar het uiterlijk is goed.
Het budget zit denk ik meer rond een Cooper. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar kwa looks toch iets minder dan een Cooper S of Works. Daarom zitten we er aan te denken om misschien een Cooper naar Works (Cooper S) om te bouwen. Op de site staan al een aantal van deze projecten en deze zien er fantastisch uit, alleen dit is vaak alleen de uitlaat en achterbumper. Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om de Cooper S luchthapper in de motorkap er in te zetten, of moet je dan gelijk een hele nieuwe motorkap?
Heeft iemand dit al eens eerder gedaan, en weet deze misschien hoeveel dit kost? (nieuwe motorkap)
Edit: de link werkt niet, maar het is een rode R56 JCW met een zwart dak een R112's
Hier was is het natuurlijk helemaal met hem mee eens

Het budget zit denk ik meer rond een Cooper. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar kwa looks toch iets minder dan een Cooper S of Works. Daarom zitten we er aan te denken om misschien een Cooper naar Works (Cooper S) om te bouwen. Op de site staan al een aantal van deze projecten en deze zien er fantastisch uit, alleen dit is vaak alleen de uitlaat en achterbumper. Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om de Cooper S luchthapper in de motorkap er in te zetten, of moet je dan gelijk een hele nieuwe motorkap?
Heeft iemand dit al eens eerder gedaan, en weet deze misschien hoeveel dit kost? (nieuwe motorkap)
Laatst gewijzigd door Ward op 25 nov 2011, 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen met fake (het lijkt dan toch juist meer op een S) maar het klopt wel dat een Cooper ook mooi is. Ik heb gekeken naar de auto's die jij voorstelde en die zien er inderdaad ook erg vet uit zonder scoop. En dan ga je je inderdaad afvragen of het de meerprijs wel waar is
Wat het uiteindelijk ook mag worden ik laat het ter zijnder tijd wel horen!
Helaas duurt dat nog wel ff...
Ja het was inderdaad een R56, ik heb het vorige bericht iets aangepast dus daar kan je het nu ook zien. Eigenlijk vind ik een R50/53 mooier, maar aangezien me ouders liever een goede auto willen dan per se de looks wordt het waarschijnlijk een R56. Die is toch wat nieuwer en heeft wat nieuwere technieken etc.speedy schreef:Check die van Geobem of Pepperwhite maar is
Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen met fake (het lijkt dan toch juist meer op een S) maar het klopt wel dat een Cooper ook mooi is. Ik heb gekeken naar de auto's die jij voorstelde en die zien er inderdaad ook erg vet uit zonder scoop. En dan ga je je inderdaad afvragen of het de meerprijs wel waar is

Wat het uiteindelijk ook mag worden ik laat het ter zijnder tijd wel horen!
Helaas duurt dat nog wel ff...
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat snap ik, maar dat is als je alleen de achterkant doet eigenlijk ook. Maar ik dacht het maar van als je het doet, doe het dan goed en dus ook de motorkap. Alleen jullie zeggen dus helemaal niet doen en misschien is dat inderdaad beter.speedy schreef:Fake = een nep cooper sdus een wannabee cooper s met minder vermogen , dat bedoelen we .
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cooper is zeker niks mis mee hoor
zeker niet als je er een lekkere S uitlaat onder plaatst (grommelt en plopt een stukkie leuker als cooper uitlaat, zonder dat t hinderlijk is)
en tja, een cooper volledig ombouwen naar een S / JCW.. t is ergens inderdaad wannabe, maar je moet natuurlijk lekker zelf doen wat je mooi vind en wilt
Ik heb onze cooper ook een 'wannabe' S kont gegeven, en er 18" JCW velgen onder geplaatst
verder zit er gewoon een standaard Cooper voorbumper op (welliswaar met JCW grille), en in het interieur heb ik ook nog de aluminium S sportpedalen geplaatst 

Dat is juist het leuke van MINI, er is zo veel mogelijk, je kan hem dus geheel naar je eigen smaak aanpassen

en tja, een cooper volledig ombouwen naar een S / JCW.. t is ergens inderdaad wannabe, maar je moet natuurlijk lekker zelf doen wat je mooi vind en wilt

Dat is juist het leuke van MINI, er is zo veel mogelijk, je kan hem dus geheel naar je eigen smaak aanpassen

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
En bij jou staat die uitlaat echt prachtig! T is ergens wel een beetje 'wannabe' maar ja als je het niet ziet maakt dat niet uit he
Ja het is inderdaad heel leuk dat je zelf allemaal dingen kan aanpassen. Dat ben ik als me ouders een beetje meewerken zeker ook van plan te gaan doen!
Nee, nee er is zeker niks mis mee! Dat heb ik ook nooit gezegd, maar een Cooper S oogt natuurlijk wel wat stoerder dan een Cooper. Ik heb jouw auto al meerdere keren bekekenmini cabrio schreef:Cooper is zeker niks mis mee hoor![]()
zeker niet als je er een lekkere S uitlaat onder plaatst (grommelt en plopt een stukkie leuker als cooper uitlaat, zonder dat t hinderlijk is)
en tja, een cooper volledig ombouwen naar een S / JCW.. t is ergens inderdaad wannabe, maar je moet natuurlijk lekker zelf doen wat je mooi vind en wiltIk heb onze cooper ook een 'wannabe' S kont gegeven, en er 18" JCW velgen onder geplaatst
verder zit er gewoon een standaard Cooper voorbumper op (welliswaar met JCW grille), en in het interieur heb ik ook nog de aluminium S sportpedalen geplaatst
Dat is juist het leuke van MINI, er is zo veel mogelijk, je kan hem dus geheel naar je eigen smaak aanpassen![]()
![]()

Ja het is inderdaad heel leuk dat je zelf allemaal dingen kan aanpassen. Dat ben ik als me ouders een beetje meewerken zeker ook van plan te gaan doen!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nee zo bedoelde ik t ook niet
Ik ben zeker met je eens dat een S een stuk stoerder eruit ziet 
Thnx, we zijn er zelf ook nog altijd erg tevreden mee 
En met je ouders komt t ook wel goed, ik heb de cabrio samen met mn Pa gekocht, voor mn ma, zodat zij er af en toe boodschappen in mag doen...
mn pa vind al die mods wel gaaf, mn ma vind t allemaal volstrekt overbodig...

En met je ouders komt t ook wel goed, ik heb de cabrio samen met mn Pa gekocht, voor mn ma, zodat zij er af en toe boodschappen in mag doen...

mn pa vind al die mods wel gaaf, mn ma vind t allemaal volstrekt overbodig...

Onze sponsors