Wannabe Mini driver
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Uitlaat is een echte works en ben juist blij dat de badges ontbreken. Heb gisteren gelijk ook maar de letters van de kofferbak gehaald en ben nu op zoek naar normale Cooper zijkantjes (hoe noem je die dingen waar de knippers en de letter S in zitten?).
@bigd thanks voor de foto
@ de rest IDD een BLAUWE pino, vind die gele vogel maar een rare kwast!
Ik neem aan dat het een echte is, heb de certificaten erbij nr S3945 en onder de motorkap ziet het er ook allemaal redelijk echt uit. Niet dat ik er verstand van heb hoor! Ben net "in-to-mini".FastBunny schreef:Mooie foto's maar ik zie nergens Works badges, en de uitlaat lijkt een andere uitlaat te zijn ? Is het wel een echte Works
Uitlaat is een echte works en ben juist blij dat de badges ontbreken. Heb gisteren gelijk ook maar de letters van de kofferbak gehaald en ben nu op zoek naar normale Cooper zijkantjes (hoe noem je die dingen waar de knippers en de letter S in zitten?).
@bigd thanks voor de foto
@ de rest IDD een BLAUWE pino, vind die gele vogel maar een rare kwast!
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Nog nooit gezien. In welke film speelt íe dan?
Is er een Nederlandse Pino dan.YvonneB schreef:Een (nederlandse) Pino is toch blauwjaapgelens schreef:Blauwe Pino dus!. Hij doet z'n forum-naam tenminste eer aan
.
Een (eletric) Light Blue had nog beter geweest voor Pino

mini-CAB
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
In amerika is Pino toch geel en in nederland lichtblauw met oranje snavel

Btw, erg mooie MINI hoor!

Btw, erg mooie MINI hoor!

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Alleen waarom wil je aan de buitenkant alles van Cooper S Works weglaten? Zelf zijn we daar juist heel trots op om een Works te hebben 
Edit: stond snot ipv snor
Met een certifcaat erbij zal het wel snor zittenminipino schreef:Ik neem aan dat het een echte is, heb de certificaten erbij nr S3945 en onder de motorkap ziet het er ook allemaal redelijk echt uit. Niet dat ik er verstand van heb hoor! Ben net "in-to-mini".FastBunny schreef:Mooie foto's maar ik zie nergens Works badges, en de uitlaat lijkt een andere uitlaat te zijn ? Is het wel een echte Works

Edit: stond snot ipv snor

Laatst gewijzigd door FastBunny op 08 jul 2007, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
[/quote]
Met een certifcaat erbij zal het wel snot zitten
Alleen waarom wil je aan de buitenkant alles van Cooper S Works weglaten? Zelf zijn we daar juist heel trots op om een Works te hebben
[/quote]
Het liefst laat ik mensen (vooral gti/gsi/type-r rijders) in de waan dat ze eruit zijn gereden door een Mini one
(weet het, heb een beetje een zieke geest)
Met een certifcaat erbij zal het wel snot zitten

Het liefst laat ik mensen (vooral gti/gsi/type-r rijders) in de waan dat ze eruit zijn gereden door een Mini one

- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
. Een Cooper S is namelijk net effe ietsje langer dan dan een Cooper of een One.
Dan zal je ook een klein stukje van je Cooper S moeten zagen.minipino schreef: Het liefst laat ik mensen (vooral gti/gsi/type-r rijders) in de waan dat ze eruit zijn gereden door een Mini one(weet het, heb een beetje een zieke geest)

Onze sponsors