Wannabe Mini driver

Stel je hier even voor.
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jul 2007, 11:19

Mooie foto's maar ik zie nergens Works badges, en de uitlaat lijkt een andere uitlaat te zijn ? Is het wel een echte Works :wink:
Afbeelding
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

07 jul 2007, 19:19

jaapgelens schreef:Blauwe Pino dus!
Een (nederlandse) Pino is toch blauw :lol: . Hij doet z'n forum-naam tenminste eer aan :lol: .
Een (eletric) Light Blue had nog beter geweest voor Pino :wink:
minipino
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jul 2007, 00:46

FastBunny schreef:Mooie foto's maar ik zie nergens Works badges, en de uitlaat lijkt een andere uitlaat te zijn ? Is het wel een echte Works :wink:
Ik neem aan dat het een echte is, heb de certificaten erbij nr S3945 en onder de motorkap ziet het er ook allemaal redelijk echt uit. Niet dat ik er verstand van heb hoor! Ben net "in-to-mini".
Uitlaat is een echte works en ben juist blij dat de badges ontbreken. Heb gisteren gelijk ook maar de letters van de kofferbak gehaald en ben nu op zoek naar normale Cooper zijkantjes (hoe noem je die dingen waar de knippers en de letter S in zitten?).

@bigd thanks voor de foto
@ de rest IDD een BLAUWE pino, vind die gele vogel maar een rare kwast!
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

08 jul 2007, 12:12

YvonneB schreef:
jaapgelens schreef:Blauwe Pino dus!
Een (nederlandse) Pino is toch blauw :lol: . Hij doet z'n forum-naam tenminste eer aan :lol: .
Een (eletric) Light Blue had nog beter geweest voor Pino :wink:
Is er een Nederlandse Pino dan. :oops: Nog nooit gezien. In welke film speelt íe dan?
mini-CAB
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2007, 12:16

In amerika is Pino toch geel en in nederland lichtblauw met oranje snavel :D

AfbeeldingAfbeelding

Btw, erg mooie MINI hoor! :D
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jul 2007, 15:42

minipino schreef:
FastBunny schreef:Mooie foto's maar ik zie nergens Works badges, en de uitlaat lijkt een andere uitlaat te zijn ? Is het wel een echte Works :wink:
Ik neem aan dat het een echte is, heb de certificaten erbij nr S3945 en onder de motorkap ziet het er ook allemaal redelijk echt uit. Niet dat ik er verstand van heb hoor! Ben net "in-to-mini".
Uitlaat is een echte works en ben juist blij dat de badges ontbreken. Heb gisteren gelijk ook maar de letters van de kofferbak gehaald en ben nu op zoek naar normale Cooper zijkantjes (hoe noem je die dingen waar de knippers en de letter S in zitten?).
Met een certifcaat erbij zal het wel snor zitten :) Alleen waarom wil je aan de buitenkant alles van Cooper S Works weglaten? Zelf zijn we daar juist heel trots op om een Works te hebben 8)

Edit: stond snot ipv snor ;)
Laatst gewijzigd door FastBunny op 08 jul 2007, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
minipino
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jul 2007, 21:04

[/quote]
Met een certifcaat erbij zal het wel snot zitten :) Alleen waarom wil je aan de buitenkant alles van Cooper S Works weglaten? Zelf zijn we daar juist heel trots op om een Works te hebben 8)[/quote]

Het liefst laat ik mensen (vooral gti/gsi/type-r rijders) in de waan dat ze eruit zijn gereden door een Mini one >) (weet het, heb een beetje een zieke geest)
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

09 jul 2007, 05:07

minipino schreef: Het liefst laat ik mensen (vooral gti/gsi/type-r rijders) in de waan dat ze eruit zijn gereden door een Mini one >) (weet het, heb een beetje een zieke geest)
Dan zal je ook een klein stukje van je Cooper S moeten zagen. :wink: . Een Cooper S is namelijk net effe ietsje langer dan dan een Cooper of een One. :p

Terug naar “Who are U?”