CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue

Stel je hier even voor.

Moet ik een zonnedak op m'n MINI Cooper S (R56) nemen??

Doen!!
65
87%
Laten!!
10
13%

Totaal aantal stemmen: 75
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

13 sep 2006, 19:22

CooperS-indiblue schreef:

Ik zou graag 2 MINI's willen, maar ja.....
Daarom moet je het panorama-dak nemen, geniet je toch nog van het "buitengevoel" :zon en je hebt een supernieuwe. Doennnnnnnnnnn :-PP :-PP
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 19:28

Ook van mij gefeliciteerd met je nieuwe S 8) .

Volgens mij een van de eerste in dit forum?? Ben benieuwd naar je bevindingen met de nieuwe turbo-motor.

Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting :wink: )

En dat panoramadak moet je nemen, zeker omdat je bij de nieuwe S beide dakdelen op ventilatiestand kunt zetten, cool!!!!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 19:41

Het panoramadak kan ik je zeker ook aanraden. Onze MINI heeft het helaas niet, maar onze vorige auto (een Renault Scénic) wel. Als het droog was had ik hem open staan, ook bij lage temperaturen. Dat dak is dan ook het enige aan die Renault wat ik wel eens mis.
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

13 sep 2006, 19:42

Afbeelding

:wink: Voor jou
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 19:45

Miniboard schreef:Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting
Ja dat had ik gehoord, maar het prijskaartje wat eraan hangt zal niet mis zijn. Overigens wel leuk, een turbo motor is sowieso al wat makkelijker te "tunen". Dus wie weet komt er ooit nog eens iets leuks op..... :mrgreen:

@Pretty Cooper:
Geweldig de Lightning blue Mini-autodrop!
Afbeelding
fears
One wheel wonder
One wheel wonder

13 sep 2006, 20:02

gefeliciteerd gave mini veel sucses met wachten :lol:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 sep 2006, 20:02

Suuuuuuper!!! Kicke man! Je bent de 2e van de club met een nieuwe R56.
Heel erg gaaf. Okay, we weten inmiddels hoe ie eruit ziet maar jij kan ons als geen ander vertellen wat straks de echte verschillen zijn tussen de 2e en de 3e generatie voor wat betreft het rijden en voor wat betreft de bouwkwaliteit enz. Super hoor. Je tipte me bij McDonalds Nieuwegein vlak voor de Sneak Preview al dat je huidige S te koop was. Toen dacht ik nog alles is te koop, maar ik dacht toch meteen...."hij zou toch niet....?" :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
horn
Be Mini
Be Mini

13 sep 2006, 20:04

gefeliciteerd. dat is nog eens snel beslissen (na donderdag).

wat ga je eigenlijk in de tussentijd rijden? :roll:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 20:07

Heb je goed onthouden dan! Zeker weten als hij er is dat dat ook gaat gebeuren, alle verhaaltjes die erbij horen!

Maar ja, voor we op dingen vooruit gaan lopen (Januari remember?) eerst maar eens wachten tot hij er is! Ben blij dat ik bij deze club de komende maanden m'n steun kan krijgen, dat ga ik nodig hebben namelijk! :(

Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden! :'(
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 sep 2006, 20:28

CooperS-indiblue schreef: Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden! :'(
>) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >) >)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 20:29

ik dacht nog toen Ida het donderdag opperde tegen die travo, (dat je in de auto wilde plaatsnemen omdat je er misschien een zou kopen...)dat je het niet zou doen, omdat je al zo'n hele dikke S hebt. Maar ja, het is niet echt een slecht aankoop :mrgreen: Alvast van harte he, nu kan het lijden beginnen (wat heet) aftellen tot je de S mag ophalen.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 20:50

horn schreef:gefeliciteerd. dat is nog eens snel beslissen (na donderdag).

wat ga je eigenlijk in de tussentijd rijden? :roll:
Dankjewel, in de tussentijd rijd ik in de Range Rover! :mrgreen: (en zo nu en dan eens in MINI-poeper z'n MINI, alleen hij weet het nog niet)
Raymond schreef:ik dacht nog toen Ida het donderdag opperde tegen die travo, (dat je in de auto wilde plaatsnemen omdat je er misschien een zou kopen...)dat je het niet zou doen, omdat je al zo'n hele dikke S hebt. Maar ja, het is niet echt een slecht aankoop :mrgreen: Alvast van harte he, nu kan het lijden beginnen (wat heet) aftellen tot je de S mag ophalen.
Ja zo is het eigenlijk gebeurt dat ik serieus ging kijken, beviel me heel erg! Toen Renova ook nog lekker meewerkte was het na wat budgetteren (waar ik een beetje overheen zit) niet zo moeilijk beslissen!

Nu alleen dat zonnedak nog, maar als ik de Poll zo zie ben ik gek als ik het niet doe!
Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 21:18

Panorama-dak: 1000% gewoon doen, zeker die van de R56 waarvan beide delen bewegen!! 8)
FunkyRAT schreef:Ik ben blij dat ik geen panorama dak heb, omdat bij een mini die leuke dakdesigns dan erop kunnen.
Enne, ook op een panoramadak kun je een dag design kwijt... :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 sep 2006, 21:41

Afbeelding
CooperS-indiblue schreef:(en zo nu en dan eens in MINI-poeper z'n MINI, alleen hij weet het nog niet)
ruzie :X SOS
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 22:14

Ben benieuwd wie tegen heeft gestemd :)

Terug naar “Who are U?”