Daarom moet je het panorama-dak nemen, geniet je toch nog van het "buitengevoel"CooperS-indiblue schreef:
Ik zou graag 2 MINI's willen, maar ja.....

Daarom moet je het panorama-dak nemen, geniet je toch nog van het "buitengevoel"CooperS-indiblue schreef:
Ik zou graag 2 MINI's willen, maar ja.....
Ja dat had ik gehoord, maar het prijskaartje wat eraan hangt zal niet mis zijn. Overigens wel leuk, een turbo motor is sowieso al wat makkelijker te "tunen". Dus wie weet komt er ooit nog eens iets leuks op.....Miniboard schreef:Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting
CooperS-indiblue schreef: Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden!
Dankjewel, in de tussentijd rijd ik in de Range Rover!horn schreef:gefeliciteerd. dat is nog eens snel beslissen (na donderdag).
wat ga je eigenlijk in de tussentijd rijden?
Ja zo is het eigenlijk gebeurt dat ik serieus ging kijken, beviel me heel erg! Toen Renova ook nog lekker meewerkte was het na wat budgetteren (waar ik een beetje overheen zit) niet zo moeilijk beslissen!Raymond schreef:ik dacht nog toen Ida het donderdag opperde tegen die travo, (dat je in de auto wilde plaatsnemen omdat je er misschien een zou kopen...)dat je het niet zou doen, omdat je al zo'n hele dikke S hebt. Maar ja, het is niet echt een slecht aankoopAlvast van harte he, nu kan het lijden beginnen (wat heet) aftellen tot je de S mag ophalen.
Enne, ook op een panoramadak kun je een dag design kwijt...FunkyRAT schreef:Ik ben blij dat ik geen panorama dak heb, omdat bij een mini die leuke dakdesigns dan erop kunnen.
CooperS-indiblue schreef:(en zo nu en dan eens in MINI-poeper z'n MINI, alleen hij weet het nog niet)
Onze sponsors