Daarom moet je het panorama-dak nemen, geniet je toch nog van het "buitengevoel"CooperS-indiblue schreef:
Ik zou graag 2 MINI's willen, maar ja.....
CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
en je hebt een supernieuwe. Doennnnnnnnnnn

-The MINI is simply too beautiful to be true-

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook van mij gefeliciteerd met je nieuwe S
.
Volgens mij een van de eerste in dit forum?? Ben benieuwd naar je bevindingen met de nieuwe turbo-motor.
Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting
)
En dat panoramadak moet je nemen, zeker omdat je bij de nieuwe S beide dakdelen op ventilatiestand kunt zetten, cool!!!!
Volgens mij een van de eerste in dit forum?? Ben benieuwd naar je bevindingen met de nieuwe turbo-motor.
Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting
En dat panoramadak moet je nemen, zeker omdat je bij de nieuwe S beide dakdelen op ventilatiestand kunt zetten, cool!!!!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het panoramadak kan ik je zeker ook aanraden. Onze MINI heeft het helaas niet, maar onze vorige auto (een Renault Scénic) wel. Als het droog was had ik hem open staan, ook bij lage temperaturen. Dat dak is dan ook het enige aan die Renault wat ik wel eens mis.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

@Pretty Cooper:
Geweldig de Lightning blue Mini-autodrop!
Ja dat had ik gehoord, maar het prijskaartje wat eraan hangt zal niet mis zijn. Overigens wel leuk, een turbo motor is sowieso al wat makkelijker te "tunen". Dus wie weet komt er ooit nog eens iets leuks op.....Miniboard schreef:Ik ga zeker ook proefrijden in de nieuwe S, maar bestellen doe ik pas als er eentje met 4-wielaandrijving en minstens 230-240 pk komt (en geruchten gaan al in die richting
@Pretty Cooper:
Geweldig de Lightning blue Mini-autodrop!

- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Suuuuuuper!!! Kicke man! Je bent de 2e van de club met een nieuwe R56.
Heel erg gaaf. Okay, we weten inmiddels hoe ie eruit ziet maar jij kan ons als geen ander vertellen wat straks de echte verschillen zijn tussen de 2e en de 3e generatie voor wat betreft het rijden en voor wat betreft de bouwkwaliteit enz. Super hoor. Je tipte me bij McDonalds Nieuwegein vlak voor de Sneak Preview al dat je huidige S te koop was. Toen dacht ik nog alles is te koop, maar ik dacht toch meteen...."hij zou toch niet....?"
Heel erg gaaf. Okay, we weten inmiddels hoe ie eruit ziet maar jij kan ons als geen ander vertellen wat straks de echte verschillen zijn tussen de 2e en de 3e generatie voor wat betreft het rijden en voor wat betreft de bouwkwaliteit enz. Super hoor. Je tipte me bij McDonalds Nieuwegein vlak voor de Sneak Preview al dat je huidige S te koop was. Toen dacht ik nog alles is te koop, maar ik dacht toch meteen...."hij zou toch niet....?"

"We've got a thing that's called...MINI love"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je goed onthouden dan! Zeker weten als hij er is dat dat ook gaat gebeuren, alle verhaaltjes die erbij horen!
Maar ja, voor we op dingen vooruit gaan lopen (Januari remember?) eerst maar eens wachten tot hij er is! Ben blij dat ik bij deze club de komende maanden m'n steun kan krijgen, dat ga ik nodig hebben namelijk!
Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden!
Maar ja, voor we op dingen vooruit gaan lopen (Januari remember?) eerst maar eens wachten tot hij er is! Ben blij dat ik bij deze club de komende maanden m'n steun kan krijgen, dat ga ik nodig hebben namelijk!
Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
CooperS-indiblue schreef: Vond 3 weken wachten op m'n kentekens van m'n huidige MINI al ernstig lang. Laat staan ruim 4 maanden!
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik dacht nog toen Ida het donderdag opperde tegen die travo, (dat je in de auto wilde plaatsnemen omdat je er misschien een zou kopen...)dat je het niet zou doen, omdat je al zo'n hele dikke S hebt. Maar ja, het is niet echt een slecht aankoop
Alvast van harte he, nu kan het lijden beginnen (wat heet) aftellen tot je de S mag ophalen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
(en zo nu en dan eens in MINI-poeper z'n MINI, alleen hij weet het nog niet)
Nu alleen dat zonnedak nog, maar als ik de Poll zo zie ben ik gek als ik het niet doe!
Dankjewel, in de tussentijd rijd ik in de Range Rover!horn schreef:gefeliciteerd. dat is nog eens snel beslissen (na donderdag).
wat ga je eigenlijk in de tussentijd rijden?
Ja zo is het eigenlijk gebeurt dat ik serieus ging kijken, beviel me heel erg! Toen Renova ook nog lekker meewerkte was het na wat budgetteren (waar ik een beetje overheen zit) niet zo moeilijk beslissen!Raymond schreef:ik dacht nog toen Ida het donderdag opperde tegen die travo, (dat je in de auto wilde plaatsnemen omdat je er misschien een zou kopen...)dat je het niet zou doen, omdat je al zo'n hele dikke S hebt. Maar ja, het is niet echt een slecht aankoopAlvast van harte he, nu kan het lijden beginnen (wat heet) aftellen tot je de S mag ophalen.
Nu alleen dat zonnedak nog, maar als ik de Poll zo zie ben ik gek als ik het niet doe!

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Panorama-dak: 1000% gewoon doen, zeker die van de R56 waarvan beide delen bewegen!!

Enne, ook op een panoramadak kun je een dag design kwijt...FunkyRAT schreef:Ik ben blij dat ik geen panorama dak heb, omdat bij een mini die leuke dakdesigns dan erop kunnen.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

CooperS-indiblue schreef:(en zo nu en dan eens in MINI-poeper z'n MINI, alleen hij weet het nog niet)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors