Met de boardcomputer op de richtigaanwijzerMini Wolf schreef:Kan iemand mij het volgende vertellen.
De auto staat op run-flat banden. Zit er een waarschuwingssysteem op die een melding geeft bij een te zachte band? Op de R50 Cooper die ik heb gereden zat er een calibratie knop bij de handrem. Deze kon ik op de R56 niet vinden.
Had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker, bedankt.stephan schreef:Met de boordcomputer op de richtigaanwijzerMini Wolf schreef:Kan iemand mij het volgende vertellen.
De auto staat op run-flat banden. Zit er een waarschuwingssysteem op die een melding geeft bij een te zachte band? Op de R50 Cooper die ik heb gereden zat er een calibratie knop bij de handrem. Deze kon ik op de R56 niet vinden.
Dat is niet de reden dat ik de auto niet bij jullie heb gekocht. Het verschil tussen wat jullie boden voor mijn auto en wat ik in gedachten had zat geen heel groot verschil (daar waren we vast wel uit gekomen!). De auto in Breda vond ik gewoon mooier. Over smaak valt niet te twistenIlovemini.nl schreef:Gefeliciteerd met de aanschaf! Heel veel fijne kilometers toegewenst!
Jammer dat je het met mijn collega niet eens kon worden![]()
Onze sponsors