R56 gekocht..en opgehaald (p4), ingeruild voor R57 (p6)
- Mini Wolf
- 4 op een rij!

Bericht
Kan iemand mij het volgende vertellen.
De auto staat op run-flat banden. Zit er een waarschuwingssysteem op die een melding geeft bij een te zachte band? Op de R50 Cooper die ik heb gereden zat er een calibratie knop bij de handrem. Deze kon ik op de R56 niet vinden.
De auto staat op run-flat banden. Zit er een waarschuwingssysteem op die een melding geeft bij een te zachte band? Op de R50 Cooper die ik heb gereden zat er een calibratie knop bij de handrem. Deze kon ik op de R56 niet vinden.
- stephan
- Be Mini

Bericht
Met de boardcomputer op de richtigaanwijzerMini Wolf schreef:Kan iemand mij het volgende vertellen.
Laatst gewijzigd door stephan op 02 nov 2011, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Wolf
- 4 op een rij!

Bericht
Mooi hoor die tankdop
Had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker, bedankt.stephan schreef:Met de boordcomputer op de richtigaanwijzerMini Wolf schreef:Kan iemand mij het volgende vertellen.
Mooi hoor die tankdop
- Mini Wolf
- 4 op een rij!

Bericht
Bedankt voor je felicitatie. Als ik in de buurt ben kom ik wel eens langs want jullie hebben veel mooie wagens staan.
Dat is niet de reden dat ik de auto niet bij jullie heb gekocht. Het verschil tussen wat jullie boden voor mijn auto en wat ik in gedachten had zat geen heel groot verschil (daar waren we vast wel uit gekomen!). De auto in Breda vond ik gewoon mooier. Over smaak valt niet te twistenIlovemini.nl schreef:Gefeliciteerd met de aanschaf! Heel veel fijne kilometers toegewenst!
Jammer dat je het met mijn collega niet eens kon worden![]()
Bedankt voor je felicitatie. Als ik in de buurt ben kom ik wel eens langs want jullie hebben veel mooie wagens staan.
- Mini Wolf
- 4 op een rij!

Bericht
Vandaag de Mini opgehaald
De auto stond mooi verpakt op ons te wachten. Wauw!
Eerst alle papieren afgehandeld met Stijn (Renova, Breda) waarbij we tevens te horen kregen dat er nieuwe banden waren gemonteerd en nieuwe remschijven + remblokken. Dat is weer mooi meegenomen
Daarna was het moment daar.......

De rit naar huis was super. Door het prachtige weer was het dubbel genieten....nou ja, voor m'n vrouw want zij reed
In december gaat de auto terug naar Renova en wordt er stoelverwarming ingebouwd
.....en nu kilometers maken! Zodra er een meet is en we zijn thuis dan komen we zeker!
PS: heeft iemand nog een opbergnetje liggen voor de rechterzijde in de achterbak? Zo'n verticaal netje is dat toch?
De auto stond mooi verpakt op ons te wachten. Wauw!
Eerst alle papieren afgehandeld met Stijn (Renova, Breda) waarbij we tevens te horen kregen dat er nieuwe banden waren gemonteerd en nieuwe remschijven + remblokken. Dat is weer mooi meegenomen
Daarna was het moment daar.......

De rit naar huis was super. Door het prachtige weer was het dubbel genieten....nou ja, voor m'n vrouw want zij reed
In december gaat de auto terug naar Renova en wordt er stoelverwarming ingebouwd
.....en nu kilometers maken! Zodra er een meet is en we zijn thuis dan komen we zeker!
PS: heeft iemand nog een opbergnetje liggen voor de rechterzijde in de achterbak? Zo'n verticaal netje is dat toch?
Laatst gewijzigd door Mini Wolf op 05 dec 2013, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors