die kan altijd nog achter de voorruitfrankie schreef:Lager is misschien wel gaaf. Maar dan kom je in de problemen met je kentekenplaat.

die kan altijd nog achter de voorruitfrankie schreef:Lager is misschien wel gaaf. Maar dan kom je in de problemen met je kentekenplaat.
Daveke schreef:Persoonlijke mening:
Op een wannabe-GP horen geen driving lights.
Ik had ze er eerst ook op zitten - maar de auto oogt nu veeeel rustiger zonder. Trekt zo al genoeg aandacht - daar voegen die 4 lampjes weinig aan toe
Ruilen doen we maar nietBarto schreef:Daveke schreef:Persoonlijke mening:
Op een wannabe-GP horen geen driving lights.
Ik had ze er eerst ook op zitten - maar de auto oogt nu veeeel rustiger zonder. Trekt zo al genoeg aandacht - daar voegen die 4 lampjes weinig aan toe![]()
![]()
![]()
dus take it easy, je hebt echt een té gave Mini. (Ruilen?)
(een tip zonder als ouwe L4l over te willen komen...: ) Spaar maar even voor je onderhoud: olie onderhoud: oliepeil, en natuurlijk ff een draagarm- rubber-wissel bij Beek mag niet ontbreken.
Hoewel je ut Twente (zwaaar kick ass) komt is , Beek c.q. Klaas/ Pieter dé goeroe om je Mini te toetsen aan een Mini kwaliteit. Terwijl je mini bij Beek staat, kun je mij mij een biertje koffie drinken, ik woon tegen over Beek. dusss... Whateverah...