die kan altijd nog achter de voorruitfrankie schreef:Lager is misschien wel gaaf. Maar dan kom je in de problemen met je kentekenplaat.
JoostB Mini Cooper S - "GP"
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Die lage zijn wel gaaf, als de rest echt mega racy is...verder vindt ik al die lampen handel voorop echt lelijk 
- Barto
- Mod virus alert!

Bericht
Hey JoostB, welkom bij dé club
Echt een hele dikke mini hoor. Die lampen... nee nee nee nee . Inderdaad, een nee voor elke lamp. Lijkt leuk op je ride, maar het zal snel vervelen en maakt de Mini ordinair, dat is natuurlijk on-Mini's.
Er zijn zoveel mogelijkheden om je Mini een persoonlijk tintje te geven, doe vooral wat je zelf wilt, maar slaap er nog eens een nachtje over...
Ben benieuwd! greets Barto
Echt een hele dikke mini hoor. Die lampen... nee nee nee nee . Inderdaad, een nee voor elke lamp. Lijkt leuk op je ride, maar het zal snel vervelen en maakt de Mini ordinair, dat is natuurlijk on-Mini's.
Er zijn zoveel mogelijkheden om je Mini een persoonlijk tintje te geven, doe vooral wat je zelf wilt, maar slaap er nog eens een nachtje over...
Ben benieuwd! greets Barto
- Barto
- Mod virus alert!

Bericht

dus take it easy, je hebt echt een té gave Mini. (Ruilen?)
(een tip zonder als ouwe L4l over te willen komen...: ) Spaar maar even voor je onderhoud: olie onderhoud: oliepeil
, en natuurlijk ff een draagarm- rubber-wissel bij Beek mag niet ontbreken.
Hoewel je ut Twente (zwaaar kick ass) komt is , Beek c.q. Klaas/ Pieter dé goeroe om je Mini te toetsen aan een Mini kwaliteit. Terwijl je mini bij Beek staat, kun je mij mij een biertje koffie drinken, ik woon tegen over Beek. dusss... Whateverah...
Daveke schreef:Persoonlijke mening:
Op een wannabe-GP horen geen driving lights.
Ik had ze er eerst ook op zitten - maar de auto oogt nu veeeel rustiger zonder. Trekt zo al genoeg aandacht - daar voegen die 4 lampjes weinig aan toe
(een tip zonder als ouwe L4l over te willen komen...: ) Spaar maar even voor je onderhoud: olie onderhoud: oliepeil
Hoewel je ut Twente (zwaaar kick ass) komt is , Beek c.q. Klaas/ Pieter dé goeroe om je Mini te toetsen aan een Mini kwaliteit. Terwijl je mini bij Beek staat, kun je mij mij een biertje koffie drinken, ik woon tegen over Beek. dusss... Whateverah...
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- JoostB
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik ben er wel blij mee!
Olie moet inderdaad goed in de gaten gehouden worden, dat merk ik nu al.
Draagarm rubber lijkt er ook een keer aan te komen, hij piept af en toe wanneer ik met de linker kant door een hobbel rijd.
Ruilen doen we maar nietBarto schreef:Daveke schreef:Persoonlijke mening:
Op een wannabe-GP horen geen driving lights.
Ik had ze er eerst ook op zitten - maar de auto oogt nu veeeel rustiger zonder. Trekt zo al genoeg aandacht - daar voegen die 4 lampjes weinig aan toe![]()
![]()
![]()
(een tip zonder als ouwe L4l over te willen komen...: ) Spaar maar even voor je onderhoud: olie onderhoud: oliepeil, en natuurlijk ff een draagarm- rubber-wissel bij Beek mag niet ontbreken.
Olie moet inderdaad goed in de gaten gehouden worden, dat merk ik nu al.
Draagarm rubber lijkt er ook een keer aan te komen, hij piept af en toe wanneer ik met de linker kant door een hobbel rijd.
- Barto
- Mod virus alert!

Bericht
Ja joh, een draagarm-rubber-wissel (3x woordwaarde
) bij Beek, of Spenki (meer bij jou in de buurt) is echt een aanrader. In mijn geval kreeg ik er echt een heel ander sturend karretje voor terug, helemaal top.
Over olie(verbruik) zal ik niet beginnen, daar kan Daveke je nog veel meer over vertellen
Elke week maar ff checken en op vakantie maar een jerrycannetje extra mee. Ga je voor de 5w30 of 5w40? 0w40 kan geloof ik ook nog.
greets Barto
Over olie(verbruik) zal ik niet beginnen, daar kan Daveke je nog veel meer over vertellen
Elke week maar ff checken en op vakantie maar een jerrycannetje extra mee. Ga je voor de 5w30 of 5w40? 0w40 kan geloof ik ook nog.
greets Barto
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Barto
- Mod virus alert!

Bericht
Yep, hier ook: 5w40. Ik word voorzien van Klaas/ Beek. 5w40 kan dus wel.
Hoewel ik echt vaak check (bijna elke week....) zag ik laatst dat ik weer eens helemaal droog stond
, toen was het al laat (feestje). Omdat ik nog >120 km naar huis moest en niet op deze manier wilde rijden, heb ik van een plaatselijke buurman een litertje 5w30 gekregen. Staat zelfs in mn boekje: de (BMW)code van 5w30. Overal op internet gebruiken de Mini rijders (R53) 5w30. Op de site van minispeed (Beek) kun je ook 0w40 kopen voor de Mini. Blijkbaar luistert het niet zo nauw...
Hoewel ik echt vaak check (bijna elke week....) zag ik laatst dat ik weer eens helemaal droog stond
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
zag 'm al een tijdje te koop staan op MP. Waarom heb je 'm weer (relatief) snel verkocht als ik vragen mag?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance