Even voorstellen

Stel je hier even voor.
baalkop
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

Even voorstellen

01 jul 2013, 22:51

Tja wie registreert zich nu met de naam Baalkop. Nou dat ben ik dus. Mijn eigen naam was al bezet en de naam Baalkop krijg ik wel eens te horen van vrienden. Dit heeft dan wel meer te maken met een bepaalde gezichtsuitdrukking dan met mijn gemoedstoestand van dat moment gelukkig, want het karakter is over het algemeen opgewekt en vrolijk :D

Een paar weken geleden heb ik me geregistreerd op het forum nadat ik "voor mijn vrouw" een MINI Cooper uit 2003 heb aangeschaft in de kleur Pure Silver.

Niet mijn eerste MINI maar wel mijn eerste New Mini, want 21 jaar geleden kocht ik in een dolle bui een Mini 850. Mooi bakkie en ik heb er een half jaartje met veel plezier mee rond gereden. Maar ondanks dat dat wel erg kort was, is het MINI gevoel altijd gebleven.

Ik heb de laatste weken mijn ogen eens flink de kost gegeven op dit forum en tjonge jonge wat staan hier een mooie exemplaren zeg. Complimenten aan jullie allen. Ondanks dat ik natuurlijk best wel wat te wensen heb zal ik denk ik niet veel aan de MINI veranderen. Volgens mij doen vele van jullie de aanpassingen zelf vanuit een hobby en aangezien ik twee linker handen heb en geen enkel technisch inzicht, zullen aanpassingen aan de auto al snel flink in de papieren gaan lopen.

Natuurlijk wil ik graag van de botsauto antenne af. Maar wat ik ook doe en al geprobeerd heb, dat dingetje draai ik er niet af.... schroef dolgedraaid? Iemand tips?

Wat zou ik nog meer te wensen hebben? Het leren stuur met stuurbediening zou ik wel omgeruild willen hebben met een nieuwer, netter exemplaar want de huidige heeft behoorlijke gebruikssporen. En aan de buitenkant lijkt me een aero grill met S bumpers wel wat. Katjing....!!

Maar goed, de eerste reparatie heeft zich al aangediend want het slotmechanisme aan de bijrijders kant is volgens mij kapot want die deur gaat niet van het slot als ik op de knop druk. Tja een nadeel als je een auto zonder garantie koopt.

Vanavond dacht ik na een lange zware dag op het werk, ik ga er eens even lekker op uit met de MINI (van mijn vrouw :wink:). Pano dakkie open, camera mee en ff wat foto's schieten zodat ik me ook eens even kan voorstellen op het forum.

groet,

Henry

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MINI Cooper R50 (2003) van juni 2013 tot juli 2017
MINI Cooper R57 (2012) van aug 2021 tot ..............
Erwinner
Be Mini
Be Mini

Re: Even voorstellen

01 jul 2013, 23:11

baalkop schreef: Afbeelding
Mooie foto! Veel heerlijke KM's toegewenst!
One life, live it!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 jul 2013, 23:25

Welkom Henri.

Er is al een topic over het wisselen van het slotmechanisme. Goed zelf te doen als je de tijd neemt maar wel lastig.

Veel plezier hier en met de nieuwe MINI :rijden
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2013, 00:36

hey welkom, ik zag net je filmpje op facebook door Nijverdal!
Weer een member in de regio erbij, of niet?

Prachtige plaatjes, veel plezier hier en met jullie MINI! 8)
baalkop
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

02 jul 2013, 19:41

Dank je. de woonplaats is Zwolle maar heb de MINI uit Almelo dus vandaar Nijverdal
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jul 2013, 19:30

Welkom bij de club en... :D

..............................heel veel rijplezier in de Mini van je vrouw... :? :wink: :P :) :D
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

05 jul 2013, 21:58

Welkom en veel plezier bij dit forum....
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 jul 2013, 22:39

Mooie foto's.. Welkom bij de addicts :D

Veel plezier met je Mini
Afbeelding
baalkop
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

11 jul 2013, 12:30

Heel vreemd. Gisteren deed de centrale deurvergrendeling het weer volledig. Dus de bijrijders kant gaat nu ook weer gewoon open. Zou dit te maken kunnen hebben met vocht?

Ik vond op het forum dit:
Berthil schreef:Kijk eens of het rechtsvoor bij de voeten nat is. Achter dat paneel zit een module die van alles regelt en dit soort rare fratsen kan gaan doen als hij nat is. Als je een oude accu hebt zou ik die inderdaad ook even door laten meten, dus onder belasting.
Nou vond ik wel een kastje met stekkertjes en dit zat achter het paneel waar je ook de motorkap kan ontgrendelen. Is dit het kastje wat bedoeld wordt? Het kastje lijkt vrijwel los er in te liggen en zeker niet in het water. Ik heb er nu een plastic zak stevig opgedrukt. Is dit slim om te doen? Of wellicht dom?

Ik heb geen flauw benul, dus vandaar ff hier de vraag gedropt
Deroo
4 op een rij!
4 op een rij!

12 jul 2013, 12:32

Welkom baalkop. Mooie Cooper op dito plaatjes! Voor iemand met twee linkerhanden... :) Precies zoals ik de mijne vorig jaar kocht. Er is veel aan te modden, ook zonder grote investeringen.

Die zilveren Coopers gaan altijd sneller dan de andere kleuren. :mrgreen:

Tot meets! Je bent welkom op 16 augustus Mac Meet Heerenveen
Afbeelding
baalkop
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

12 jul 2013, 15:11

Dank je. Benieuwd naar de goedkope mods.

Heb zelf nu eerst in de planning om de grill zwart te maken met uitzondering van de buitenste rand. Zit nog te dubben over spuiten of folie.

Spiegelkappen in checkered flag lijkt me dan vervolgens ook mooi.

16 augustus ga ik niet redden ivm werk
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 jul 2013, 15:13

zwarte nl sticker is goedkoop :)
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”