Een paar weken geleden heb ik me geregistreerd op het forum nadat ik "voor mijn vrouw" een MINI Cooper uit 2003 heb aangeschaft in de kleur Pure Silver.
Niet mijn eerste MINI maar wel mijn eerste New Mini, want 21 jaar geleden kocht ik in een dolle bui een Mini 850. Mooi bakkie en ik heb er een half jaartje met veel plezier mee rond gereden. Maar ondanks dat dat wel erg kort was, is het MINI gevoel altijd gebleven.
Ik heb de laatste weken mijn ogen eens flink de kost gegeven op dit forum en tjonge jonge wat staan hier een mooie exemplaren zeg. Complimenten aan jullie allen. Ondanks dat ik natuurlijk best wel wat te wensen heb zal ik denk ik niet veel aan de MINI veranderen. Volgens mij doen vele van jullie de aanpassingen zelf vanuit een hobby en aangezien ik twee linker handen heb en geen enkel technisch inzicht, zullen aanpassingen aan de auto al snel flink in de papieren gaan lopen.
Natuurlijk wil ik graag van de botsauto antenne af. Maar wat ik ook doe en al geprobeerd heb, dat dingetje draai ik er niet af.... schroef dolgedraaid? Iemand tips?
Wat zou ik nog meer te wensen hebben? Het leren stuur met stuurbediening zou ik wel omgeruild willen hebben met een nieuwer, netter exemplaar want de huidige heeft behoorlijke gebruikssporen. En aan de buitenkant lijkt me een aero grill met S bumpers wel wat. Katjing....!!
Maar goed, de eerste reparatie heeft zich al aangediend want het slotmechanisme aan de bijrijders kant is volgens mij kapot want die deur gaat niet van het slot als ik op de knop druk. Tja een nadeel als je een auto zonder garantie koopt.
Vanavond dacht ik na een lange zware dag op het werk, ik ga er eens even lekker op uit met de MINI (van mijn vrouw

groet,
Henry