Voorstel topic van Alex!

Stel je hier even voor.
alexnaoumov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Voorstel topic van Alex!

17 jul 2013, 13:04

Hallo!

Na lang rondkijken op dit forum, heb ik toch besloten om mij te registreren en even voor te stellen. Ik ben Alex, woon in Veldhoven en ben sinds kort 19 jaar oud. Ik verdiep me altijd heel erg in op auto's, na mijn havo ga ik dan ook een Automotive opleiding doen in Eindhoven. Ik heb al ongeveer een jaar mijn rijbewijs en ik heb ook al een auto gehad. Een Honda Civic uit 1997.

Afbeelding

Heb er veel mee gecrost, op een gegeven moment was de auto zo goed als kapot. LPG hield er mee op, homokineten waren heel erg versleten, auto had geen vermogen meer en liep nog maar op 3 cylinders. Uiteindelijk verkocht met 1000 euro verlies :(. Toch heb ik er erg veel plezier van gehad.

Daarna begon ik meteen mijn volgende auto uit te zoeken met een budget van 5000 euro. Ik wou heel graag een BMW, mijn ouders rijden er allebei een. Dus ging ik opzoek naar een 318i e46 met facelift, maar na veel negatieve reviews te hebben gelezen over de motor (N42) en de hoge belastingskosten, heb ik toch besloten om verder te zoeken. Ik kon maar niets bedenken wat mij nog zou interesseren, tot dat ik aan een MINI dacht :)). Een goeie maat van mij rijd er namelijk ook een, een Cooper uit 2004 en ik sta versteld van de wegligging en het vermogen/gewicht ratio.

In ieder geval, ik heb nog geen Mini, maar daarvoor ben ik hier :). Ik wil graag een Cooper (R50) aanschaffen waar ik de komende jaren veel plezier mee ga beleven. Natuurlijk ben ik ook van plan om wat aan de motor te doen, aerokit, verlagingsset en een JCW soundkit onder te gooien, tenminste als mijn inkomen het toelaat.

Graag hoor ik nog wat tips in aanschaf van een Mini Cooper :).
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Voorstel topic van Alex!

22 jul 2013, 20:13

WELKOM op het forum :)(

Succes met je speurtocht naar een gepaste MINI voor jou. :yeah
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

22 jul 2013, 21:40

Welkom en veel plezier.. Misschien tot een van de meeting/ritten
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 jul 2013, 01:25

welkom.
pak het liefst een facelift wand de pre facelift heeft slechte versnellingen bak.
maar een mini daar krijg je geen spijt van ik had het zelfde budget en heb een pre facelift mini one r50.
kijk maar een rond en lees mijn pagina maar eens.
Afbeelding
alexnaoumov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 jul 2013, 21:17

Dank jullie wel allemaal. Ben net voor een Mini wezen kijken, maar die had 190k km op de teller. Heb dus geen idee of dat veel is voor een Mini, of niet. Auto heeft 10k km's terug een bak-revisie gehad omdat die dus het bekende Mini kwaaltje had. Auto was zelf in top staat. Lag ook net een nieuwe uitlaat onder. Enige rare, als ik rond de 5000 toeren zat, hoorde ik een gesis uit de motor/uitlaat. Geen idee of dit normaal is bij een Mini, dit was mijn eerste rit.
alexnaoumov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 aug 2013, 19:03

Nu zit ik te twijfelen. Zal ik nog even doorsparen en een Cooper S halen? Na de testrondjes lijkt mij die 115pk toch wat aan de lage kant :(.
alexnaoumov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

06 aug 2013, 22:40

Het word toch nog even doorsparen voor de Cooper S :))
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 aug 2013, 16:24

Welkom bij de club en... :D

............................succes met het sparen voor een SSSsss... :wink: :P :) :D
sanmarco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 aug 2013, 17:01

dag alex
als ik jou was zou ik nog ff door sparen
en een cooper s kopen
veel succes met je toekomstige ride en welkom bij de club
mvg Sander Rosmalen

Terug naar “Who are U?”