Na lang rondkijken op dit forum, heb ik toch besloten om mij te registreren en even voor te stellen. Ik ben Alex, woon in Veldhoven en ben sinds kort 19 jaar oud. Ik verdiep me altijd heel erg in op auto's, na mijn havo ga ik dan ook een Automotive opleiding doen in Eindhoven. Ik heb al ongeveer een jaar mijn rijbewijs en ik heb ook al een auto gehad. Een Honda Civic uit 1997.

Heb er veel mee gecrost, op een gegeven moment was de auto zo goed als kapot. LPG hield er mee op, homokineten waren heel erg versleten, auto had geen vermogen meer en liep nog maar op 3 cylinders. Uiteindelijk verkocht met 1000 euro verlies

Daarna begon ik meteen mijn volgende auto uit te zoeken met een budget van 5000 euro. Ik wou heel graag een BMW, mijn ouders rijden er allebei een. Dus ging ik opzoek naar een 318i e46 met facelift, maar na veel negatieve reviews te hebben gelezen over de motor (N42) en de hoge belastingskosten, heb ik toch besloten om verder te zoeken. Ik kon maar niets bedenken wat mij nog zou interesseren, tot dat ik aan een MINI dacht

In ieder geval, ik heb nog geen Mini, maar daarvoor ben ik hier

Graag hoor ik nog wat tips in aanschaf van een Mini Cooper