Ik ben Rick en kom uit Putten. Ik zat een beetje rond te neuzen op het forum en dacht dat ik me ook wel gelijk kon registreren.
Ik rij op dit moment een Peugeot 206 1.6 XS (1ste auto), maar na 2 a 3 jaartjes hierin te hebben gereden ben ik op zoek naar een leuke vervanger. Heb even zitten nadenken over een 206 RC (177 pk) maar dan heb ik weer hetzelfde model. Normaal ben ik helemaal niet van de duitse auto's, maar toen kwam laatst the italian job weer op tv en ben ik gaan rondneuzen wat een mini cooper S qua prijs en prestaties doet en het leek me een erg leuk karretje om te hebben.
Gisteren bij het rondrijden in onze hobby MX-5 kwam ik op het idee om gewoon is te gaan kijken bij een Cooper S om te zien of het interieur ook een beetje bevalt. Dat plastic overal vond ik een beetje twijfelachtig,maar kon ermee door. Ik kon gelukkig ook nog een stukje met de auto rijden en moet zeggen GAAF DING!

Hoop dat ik daar veel over kan vinden op dit forum en misschien ook wat advies kan krijgen.
Ook gelijk maar een snelle vraag. Wat is een ''hoge'' kilometerstand voor een Cooper S? Is 170K veel?
Alvast bedankt!