Een stukje over mezelf:
Ik ben Dion uit Zevenaar nabij Arnhem, 23 jaar.
Na mijn HTS autotechniek studeer ik momenteel aan de NHTV in Breda.
Als hobby detail ik auto's en ben ik bezig met tunings software voor Saabs. Dit is bij Saab erg simpel doordat je met behulp van de juiste apparatuur gemakkelijk in de software kan.
Na mijn Saab die buiten wat injectoren (Deka 875), 3 inch downpipe en wat inlaatspullekes 315 pk op straat bracht was het toch tijd voor wat kleiners, snels en wat ook iets is wat je niet iedere dag voor je deur hebt staan of in ieder geval een auto die echt een leuk karakter heeft: Een Mini dus!

Ik heb geen idioot fijn budget (rondom 5000k) maar ben ook niet bang om wat te doen, heb zelf de beschikking over een brug en dergelijke dus onderstelrubbers en dergelijke staan bij mij toch meteen op de lijst ter vervanging.
Het liefste zoek ik een S met cruise control en climate control maar dat is niet per se een must. Waar moet ik op letten? Of weet iemand wat leuks te koop te staan?
Als laatste nog even een leuke foto van een auto die ik van de week in de Gyeon MOHS heb gezet, zijn er misschien nog wel meer enthousiaste detailers op dit forum? Altijd leuk!