Vaak gesnuffeld hier, maar nu toch maar even aangemeld... Want zowel ik áls mijn vriendin lezen nu zelfs op het forum en wie worden we zelfs actieve clubleden

Na lang beraad hebben we gisteren de knoop eindelijk doorgehakt;
De 2003 Cooper gaat de deur uit en we hebben een bestelling geplaatst voor een nieuwe Mini Cooper S (F56)

De oude Mini van mijn vriendin is een 2003 Cooper Pure solid gold (geloof ik dat de kleur heet), met bijpassende leren bekleding en deurpanelen en inmiddels 243.000km op de klok.
Nu komt er voor in de plaats:
Cooper S, 3 deurs, Wit met chroompakket van binnen en buiten, binnen witte lederen bekleding en deurpanelen en de rest (dus alle interieuropties wit aangevinkt), zwarte velgen en super veel leuke opties (serious business pakket, Chrono pack, panoramadak, exitement pakket, etc etc).
Dus superspannende tijden terwijl we wachten tot hij er is, en tijd zat om modificaties te bedenken en lifestyle dingen aan te schaffen

Iemand ideetjes voor mooie modificaties?
Zat zelf iig te denken aan een Works uitlaat (niet het tuning pack, omdat mijn vriendin dat iets over the top vindt, haha en officieel is het eigenlijk haar auto). Chiptuning helaas geen optie ivm fabrieksgarantie en TLC (of toch wel?).
En verder staan we open voor suggesties