Even voorstellen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel apart om te zien. Ik zie dat mderijke je al heeft geholpen met je "gallery-probleem". Succes verder met je auto enneh welkom hier!

- Sharky
- Leerling Mini lid
Bericht
Deze vraag 

Ik heb zelf een Mazda waar ik al een aantal jaartjes zoet mee benNu ben ik voor een project in mijn voorbumper op zoek naar de knipper/stadslicht units die bij jullie in de voorbumper zit. Nu kan ik bij de dealer zo een setje ophalen, dat is het probleem niet. Overigens kost een setje van 2 mij € 50,- is dat een normale prijs?
Het probleem is meer mijn interesse of er toevallig nog meerdere varianten zijn voor deze units, bijvoorbeeld heldere units oid.
Weten jullie of die beschikbaar zijn? wat kosten deze units? Welke lampjes zitten er in de units? Is het oranje te vervangen door bijvoorbeeld een verchroomde versie en de stadslicht door een ledlicht variant.
Ik hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Sharky
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik was op zoek naar iets wat op jullie auto zat. Voor een project van mijn Mazda. Dan kom je al gauw op een forum vand e Mini, want wie weet er nu een hoop van New Mini, juist forumleden van het miniforum 
Zodoende heb ik nu dankzij jullie hulp schitterende Angel eyes stads/knipperlichten voor mijn Mazda!

Zodoende heb ik nu dankzij jullie hulp schitterende Angel eyes stads/knipperlichten voor mijn Mazda!

Onze sponsors