Ik zoek een Mini dealer in de buurt van eindhoven voor het onderhoud van mijn Mini.
Ik vroeg me af waar ik het best terecht kan?
Ervaringen dealers Eindhoven
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben voor een aantal dingen bij van Laarhoven in eindhoven geweest en ze zijn alleen maar klantvriendelijk en geinteresseerd in je als je daar je auto gekocht hebt. Verders doen ze weinig moeite voor je. Tenminste dat is mijn ervaring. Wilde op een gegeven moment iets gedaan hebben en de auto moest nog een beurt hebben. Maar ze zouden me er over terug bellen maar dat moeten ze nog steeds doen. Naar aanleiding van een aantal punten waar ze compleet de plank mis hebben geslagen heb ik besloten mijn auto ergens anders in onderhoud te doen.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Eindhoven
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
heb mijn eerste mini daar gekocht in 2005, en altijd goed behandeld geweest tot het laatste moment. Maar reken daar niet op kortingen of een leenauto (€50) Werkplaats is wel enorm goed, goede planning. Alleen ik trof tijdens de vakantieperiode net iemand die nieuw was, en had schade op de achterklep die door hun veroorzaakt was. En ze wilde het niet repareren. Heb toen even mijn zegje gedaan tegen hem. Uiteindelijk wel door hun gerepareerd, maar ik was er klaar mee. Andere 2 mini service ben ik nog nooit geweest.

R56 Still fun but easier to live with
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met hun vriendelijkheid is niks mis mee, maar met je meedenken zit er bij hun niet in.
Ben weer terug bij mijn dealer in Maastricht, kost me wel 100 km heen en terug maar deze dealer denkt tenminste met me mee en doet niet moeilijk over garantiezaken. Wil natuurlijk wel helpen als je er 2 nieuwe S-en hebt gekocht
.
Maar ook bij een vriend, wiens auto's al lang uit de garantie is doen ze nog soepel.
Bij de Nobra kom ik niet meer na een vervelende ervaring met een gebroken belofte
Re: Ervaringen dealers Eindhoven
Heb mijn MINI ook een tijd bij van Laarhoven in onderhoud gehad. Was voor mij de dichtst bij zijnde dealer.StarlightNo1 schreef:Ik zoek een Mini dealer in de buurt van eindhoven voor het onderhoud van mijn Mini.
Ik vroeg me af waar ik het best terecht kan?
Met hun vriendelijkheid is niks mis mee, maar met je meedenken zit er bij hun niet in.
Ben weer terug bij mijn dealer in Maastricht, kost me wel 100 km heen en terug maar deze dealer denkt tenminste met me mee en doet niet moeilijk over garantiezaken. Wil natuurlijk wel helpen als je er 2 nieuwe S-en hebt gekocht

Maar ook bij een vriend, wiens auto's al lang uit de garantie is doen ze nog soepel.
Bij de Nobra kom ik niet meer na een vervelende ervaring met een gebroken belofte
- TomSR
- Nieuwsgierig
- Locatie: Eindhoven
Bericht
Als jouw ervaring klopt, dan kan ik het bij ze schudden alleen al omdat ik hem niet bij hun gekocht heb. Maargoed, we zien wel. Verwachtingen zijn er wel, aangezien het met BMW/Mini toch om premium-merken gaat.kwiebje schreef:Ben heel erg benieuwd wat jij ervan vind
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik moet ook nog op zoek naar een geschikte dealer voor onderhoud.
Misschien is Van Hooff wel iets...
http://www.vanhooffbmw.nl/site/content.jsp?page=9666Van Hooff nummer 1 in klanttevredenheid!
Op donderdag 18 januari jl. heeft automobielbedrijf Van Hooff, erkend BMW dealer en erkend MINI Service Partner, de definitieve eerste plaats mogen bereiken van het BMW Klanttevredenheidsonderzoek 2006 in Nederland.
Misschien is Van Hooff wel iets...
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Locatie: Bergeijk
Bericht
Van Hooff bevalt mij prima!
Volgende week magik weer met de BMW voor een beurt.
Altijd netjes alles afgewerkt en nooit problemen.
verwacht alleen geen hoge kortingen (hoewel ik mijn works soundkit voor 1025 euro gekregen heb.
Redelijke prijs leek me zo.)
Volgende week magik weer met de BMW voor een beurt.
Altijd netjes alles afgewerkt en nooit problemen.
verwacht alleen geen hoge kortingen (hoewel ik mijn works soundkit voor 1025 euro gekregen heb.
Redelijke prijs leek me zo.)

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- TomSR
- Nieuwsgierig
- Locatie: Eindhoven
Bericht
Ik had beloofd iets over mijn eerste kennismaking met Van Laarhoven te schrijven. Het komt ten eerste al goed uit dat ik er nog geen kilometer vandaan woon. Om vijf over acht in de ochtend belde ik ze op en hoopte dat ze me snel helpen konden met mijn remmen.
In het kort: ik werd over de telefoon erg bot behandeld, maar kon wel direct mijn auto langsbrengen. Ik werd enkele uren later gebeld door de monteur, die verslag uit bracht van het probleem en meldde dat de onderdelen pas de volgende dag binnen zouden zijn. Gelukkig kon ik met een auto van de zaak naar huis, dus geen probleem voor mij.
De dag erna moest ik wel mijn auto voor half vijf terug hebben ivm een afspraak later die dag. Gaat lukken volgens de monteur, hij zou me bellen zodra mijn Mini gereed is. Afijn, de betreffende middag had ik om 4 uur nog niets vernomen, dus ik bel zelf maar even. Kwart voor vijf staat hij klaar voor me... Dat was dus niet de afspraak.
Bij het ophalen werd ik, in tegenstelling tot de eerste kennismaking, juist weer wél erg vriendelijk geholpen, nog wel door dezelfde persoon
. Ik had nog wat vragen, die netjes en uitgebreid werden beantwoord. Ik ging er uiteindelijk dus toch met een redelijk positief gevoel weg.
Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel, dus volgende keer ga ik er wel weer heen. Ik kon direct terecht, werd op de hoogte gehouden en kreeg antwoord op mijn vragen. Maar dat ze mij de 2e dag niet hebben gebeld over het ophalen, is wel een dikke minpunt. Volgende keer hopelijk beter.
In het kort: ik werd over de telefoon erg bot behandeld, maar kon wel direct mijn auto langsbrengen. Ik werd enkele uren later gebeld door de monteur, die verslag uit bracht van het probleem en meldde dat de onderdelen pas de volgende dag binnen zouden zijn. Gelukkig kon ik met een auto van de zaak naar huis, dus geen probleem voor mij.
De dag erna moest ik wel mijn auto voor half vijf terug hebben ivm een afspraak later die dag. Gaat lukken volgens de monteur, hij zou me bellen zodra mijn Mini gereed is. Afijn, de betreffende middag had ik om 4 uur nog niets vernomen, dus ik bel zelf maar even. Kwart voor vijf staat hij klaar voor me... Dat was dus niet de afspraak.
Bij het ophalen werd ik, in tegenstelling tot de eerste kennismaking, juist weer wél erg vriendelijk geholpen, nog wel door dezelfde persoon

Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel, dus volgende keer ga ik er wel weer heen. Ik kon direct terecht, werd op de hoogte gehouden en kreeg antwoord op mijn vragen. Maar dat ze mij de 2e dag niet hebben gebeld over het ophalen, is wel een dikke minpunt. Volgende keer hopelijk beter.
- nico
- Nieuw Lid
- Locatie: waalre
Bericht
Onze nieuwe mini hebben wij bij Van Hooff in Veldhoven gekocht.
Wij zijn meerdere jaren klant geweest bij van Laarhoven en hebben daar 2 BMW's en 1 mini van afgenomen.
Over de werkplaats niets dan lof, de rest is echter echt waardeloos.
Als je met je ( nieuwe ) auto problemen hebt die door van Laarhoven moeten worden opgelost, zijn ze niet thuis.
Leenauto's hebben ze niet, of kosten de hoofdprijs. Parkeren is ook een ramp daar.
Na constatering minimaal koelvloeistofnivo even gebeld met van Laarhoven, was normaal volgens hun omdat dit reservoir enkel als overloop dient ( ? ).
Volgende dag is mijn vrouw met bijna overhitte motor stil komen te staan..zijn ze thuis geweest om de mini op te halen en moesten smakelijk lachen om hun eigen verhaal...dit kon toch niet zeiden ze.
Wel dus.
Uiteindelijk dankzij van Laarhoven ben ik (even) gestopt met het rijden van BMW.
Mijn vrouw wilde echter wel MINI blijven rijden en zijn daarom naar van Hooff gegaan.
Tot nu toe zijn wij daar positief over.Afspraken worden correct nagekomen en goede inruilprijs gekregen.
Auto wordt waarschijnlijk over 2 weken geleverd, en dan begint het pas echt natuurlijk.
Voorlopig dus van Hooff en bij van Laarhoven zien ze ons nooit meer terug.
Wij zijn meerdere jaren klant geweest bij van Laarhoven en hebben daar 2 BMW's en 1 mini van afgenomen.
Over de werkplaats niets dan lof, de rest is echter echt waardeloos.
Als je met je ( nieuwe ) auto problemen hebt die door van Laarhoven moeten worden opgelost, zijn ze niet thuis.
Leenauto's hebben ze niet, of kosten de hoofdprijs. Parkeren is ook een ramp daar.
Na constatering minimaal koelvloeistofnivo even gebeld met van Laarhoven, was normaal volgens hun omdat dit reservoir enkel als overloop dient ( ? ).
Volgende dag is mijn vrouw met bijna overhitte motor stil komen te staan..zijn ze thuis geweest om de mini op te halen en moesten smakelijk lachen om hun eigen verhaal...dit kon toch niet zeiden ze.
Wel dus.
Uiteindelijk dankzij van Laarhoven ben ik (even) gestopt met het rijden van BMW.
Mijn vrouw wilde echter wel MINI blijven rijden en zijn daarom naar van Hooff gegaan.
Tot nu toe zijn wij daar positief over.Afspraken worden correct nagekomen en goede inruilprijs gekregen.
Auto wordt waarschijnlijk over 2 weken geleverd, en dan begint het pas echt natuurlijk.
Voorlopig dus van Hooff en bij van Laarhoven zien ze ons nooit meer terug.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
laatst ook even op zaterdag bij van hooff binnen gewandeld en er kwam na 1 minuut al iemand naar ons toe. Deze stelde zich voor en ik vertelde dat ik op zoek was naar de onderdelen balie. Maar deze was op zaterdag helaas gesloten. Geen punt, kreeg van de beste meneer een kaartje mee met de naam van de medewerker en het telefoonnummer
Erg goed geregeld. Hier kunnen veel autobedrijven nog van leren
P.S. Nico en partner, veel plezier met de nieuwe mini en wie weet spotten we elkaar nog een keertje

Erg goed geregeld. Hier kunnen veel autobedrijven nog van leren

P.S. Nico en partner, veel plezier met de nieuwe mini en wie weet spotten we elkaar nog een keertje

Onze sponsors