Van oud naar NewMINIlid
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Even voorstellen, ik ben Jaap. Ver in het vorige millennium met die Engelse sleuteldozen nog een lid van de Mini7club geweest. In 2006 mijn TT(!) ingeruild voor een Mini. Op MU ontdekt dat er een NewMINIclub is. Ben benieuwd dus eerst maar eens lid worden. Oud en New staan in mijn Gallery. Tot Mini's :hi
Van oud naar NewMINIlid

- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Overloper(?)
In de krant (Haarlems Dagblad) wordt jullie voorzitter Han Bijsterbosch geciteerd, "Wij zijn meer van de oude modellen".
. Heb wel jaren lang daar veel lol gehad (30 jaar terug)

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeetje die stickers hebben echt geholpen. Mensen hulde voor iedereen die daar mee reed.... Dit wordt langzamerhand echt de grootste club met een schare mensen dat ik denk dit is serieus gezellig!!!
Natuurlijk welkom en ik hoop dat je hier je ei kwijt kan. Ik denk het haast wel. Kan niet anders
MR
Natuurlijk welkom en ik hoop dat je hier je ei kwijt kan. Ik denk het haast wel. Kan niet anders

MR
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Maar dat betekent zeker niet dat je niet welkom bent! Absoluut niet zelfs! Kom lekker weer eens een rit rijden, wie weet win je weer wel wat
Re: Overloper(?)
Dat er meer oude modellen rondrijden is ook niet zo raar na een slechte start met de Nieuwe Mini en een geschiedenis van inmiddels 45 jaarjaapgelens schreef:In de krant (Haarlems Dagblad) wordt jullie voorzitter Han Bijsterbosch geciteerd, "Wij zijn meer van de oude modellen".. Heb wel jaren lang daar veel lol gehad (30 jaar terug)

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors