4 running lights
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
check mijn gallery, ik heb ook de Comet's van Hella. Ziet er niet plastic-achtig uit hoor. (bumpers van de mini zijn ook van plastic, bijna de hele auto
)

- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Das inderdaad ook wel cool, UJ erop..... mmmmm... mogenlijkheden genoeg.... we zullen het wel zien wat het wordt... kent iemand die gast die adverteert op marktplaats met die dingen?, hij reageert niet op m'n bod
, zal anders wel ff mailen....

- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Weet iemand de diameter van de originele lampjes?.... kan ik is zoeken wat er op lijkt.... en zelf een beugeltje maken....
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Garfield schreef:steunebrink schreef:kan ook ja, die originele zijn gewoon achterlijk duur, trap ik niet in....
alleen ben niet wild van plastic....![]()
plastic bumpers, net zoals silconen tieten. het ziet er mooi uit, maar compleet nutteloos

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Plastic tieten lijken erop, het ziet er goed uit, het voelt aardig, maar toch is het het net niet helemaal.... het blijft nep....henkietenk schreef:Garfield schreef:steunebrink schreef:kan ook ja, die originele zijn gewoon achterlijk duur, trap ik niet in....
alleen ben niet wild van plastic....![]()
plastic bumpers, net zoals silconen tieten. het ziet er mooi uit, maar compleet nutteloos
- Garfield
- Leerling Mini lid
Bericht
, dat lijkt me niet fijn en nogal hard. siliconen zijn dan beter. ik ben idd ook op zoek naar 2 kleine lampen, alleen geen lichten erin, maar stroboscopen. Weet iemand daar ook een adresje voor?
Plastic tietensteunebrink schreef:Plastic tieten lijken erop, het ziet er goed uit, het voelt aardig, maar toch is het het net niet helemaal.... het blijft nep....

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
misschien ff op site van conrad ofzo kijken? Gewoon een lampenkapje. (misschien kunnen fietslampen er ook wel voor dienen, ligt er een beetje aan waar je ze plaatst? Voor of achter grill?)Garfield schreef:Plastic tieten, dat lijkt me niet fijn en nogal hard. siliconen zijn dan beter. ik ben idd ook op zoek naar 2 kleine lampen, alleen geen lichten erin, maar stroboscopen. Weet iemand daar ook een adresje voor?
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Ze zitter derop hoor, ik vind het niet misstaan eigenlijk, waren voor m'n gevoel wat groot... maar staat wel goed geloof ik....
Wel een hoop werk trouwens, voorbuper deraf, subframe deraf....
maar het is weer gelukt!!!

Wel een hoop werk trouwens, voorbuper deraf, subframe deraf....
maar het is weer gelukt!!!
Laatst gewijzigd door steunebrink op 08 jul 2007, 20:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
De rest van de foto's staan in m'n gallery...
Laatst gewijzigd door steunebrink op 08 jul 2007, 20:09, 4 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors