Ach, die 225PK Roadster ging ook niet slecht.coendek schreef:welkom!
maar waarom een"!" achter de TT ?

Ach, die 225PK Roadster ging ook niet slecht.coendek schreef:welkom!
maar waarom een"!" achter de TT ?
Hoi Jaap,jaapgelens schreef:Even voorstellen, ik ben Jaap. Ver in het vorige millennium met die Engelse sleuteldozen nog een lid van de Mini7club geweest. In 2006 mijn TT(!) ingeruild voor een Mini. Op MU ontdekt dat er een NewMINIclub is. Ben benieuwd dus eerst maar eens lid worden. Oud en New staan in mijn Gallery. Tot Mini's :hi
.........eh, ja! De oude en nieuwe zijn niet te vergelijken, qua rijden en zekerheid. Die "oude" nieuw gekocht in '78 stond na 2 jaar stijf van de roestplekken en heeft in 2 jaar zeker een 1/2 jaar in de garage gestaan om allerlei motorische problemen.Renate Dersjant schreef:Hoi Jaap,jaapgelens schreef:Even voorstellen, ik ben Jaap. Ver in het vorige millennium met die Engelse sleuteldozen nog een lid van de Mini7club geweest. In 2006 mijn TT(!) ingeruild voor een Mini. Op MU ontdekt dat er een NewMINIclub is. Ben benieuwd dus eerst maar eens lid worden. Oud en New staan in mijn Gallery. Tot Mini's :hi
Ik vindt persoonlijk je nieuwe MINI een stukje stoerder.....rijdt ook wel beter denk ik.
(eerlijk toegeven dat ik een TT ook wel erg stoer vindt)
Veel rijplezier
Onze sponsors