Ach, die 225PK Roadster ging ook niet slecht.coendek schreef:welkom!
maar waarom een"!" achter de TT ?
Van oud naar NewMINIlid
- jaapgelens
- 4 op een rij!

Bericht
Van 0 tot in de begrenzer sprinten is af en toe wel kicken.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hi Jaap,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- bolli
- Leerling Mini lid

Bericht
Hey Jaap.
Welkom bij de Mini's.
Welke heb je aangeschaft?
De 1.8T motor in je TT zal inderdaad wel leuk geweest zijn.
Mag ik daaruit afleiden dat je een S hebt gekocht en je die binnenkort wat meer paarden gaat geven?
Succes alvast met je nieuwe aanwinst.
Welkom bij de Mini's.
Welke heb je aangeschaft?
De 1.8T motor in je TT zal inderdaad wel leuk geweest zijn.
Mag ik daaruit afleiden dat je een S hebt gekocht en je die binnenkort wat meer paarden gaat geven?
Succes alvast met je nieuwe aanwinst.
- Renate Dersjant
- Nieuw Lid

Bericht
Ik vindt persoonlijk je nieuwe MINI een stukje stoerder.....rijdt ook wel beter denk ik.
(eerlijk toegeven dat ik een TT ook wel erg stoer vindt)
Veel rijplezier
Re: Van oud naar NewMINIlid
Hoi Jaap,jaapgelens schreef:Even voorstellen, ik ben Jaap. Ver in het vorige millennium met die Engelse sleuteldozen nog een lid van de Mini7club geweest. In 2006 mijn TT(!) ingeruild voor een Mini. Op MU ontdekt dat er een NewMINIclub is. Ben benieuwd dus eerst maar eens lid worden. Oud en New staan in mijn Gallery. Tot Mini's :hi
Ik vindt persoonlijk je nieuwe MINI een stukje stoerder.....rijdt ook wel beter denk ik.
Veel rijplezier
- jaapgelens
- 4 op een rij!

Bericht
Leuk hoor die Engelse dingen, maar het moet wel je Hobby zijn en dan is het vast heel leuk. De TT kon ik inruilen praktisch 1:1 voor een Cooper, Park Lane (moest ik er ook nog accesiores bijnemen). Vond ik wel een prettige deal, voor een prettig Mini ding.
Re: Van oud naar NewMINIlid
.........eh, ja! De oude en nieuwe zijn niet te vergelijken, qua rijden en zekerheid. Die "oude" nieuw gekocht in '78 stond na 2 jaar stijf van de roestplekken en heeft in 2 jaar zeker een 1/2 jaar in de garage gestaan om allerlei motorische problemen.Renate Dersjant schreef:Hoi Jaap,jaapgelens schreef:Even voorstellen, ik ben Jaap. Ver in het vorige millennium met die Engelse sleuteldozen nog een lid van de Mini7club geweest. In 2006 mijn TT(!) ingeruild voor een Mini. Op MU ontdekt dat er een NewMINIclub is. Ben benieuwd dus eerst maar eens lid worden. Oud en New staan in mijn Gallery. Tot Mini's :hi
Veel rijplezier
- jaapgelens
- 4 op een rij!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
jaapgelens
Kijk even voor de 12 juli meet in de topic "events 2007", excate tijd en locatie is nog niet bekend.
gr.
floris
Kijk even voor de 12 juli meet in de topic "events 2007", excate tijd en locatie is nog niet bekend.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors