MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tuurlijk ben ik wel een beetje bang dat hij er onderweg af valt, maar de kans is vrij klein.
Zo ziet dat eruit:

Nee, deze uitlaat maakt evenveel lawaai als toen bij Maaij. Ben er super tevreden over!
Ik heb een camerasteun met 6 zuignappen. Geloof me, als die camera er nu af valt is het omdat je of de zuignappen niet hebt aangeduwd tot je "klik" hoort, of omdat je kofferbak van de auto afbreekt.PaulRdam schreef:Hoe heb je je camera aan je auto bevestigd?
Ik zou echt doodsbang zijn dat ik mijn camera onderweg zou verliezen...
Tuurlijk ben ik wel een beetje bang dat hij er onderweg af valt, maar de kans is vrij klein.
Zo ziet dat eruit:

Donderdag? Oppervlak waar de steun op moet, moet wel schoon zijn eej!Blont-007 schreef:Wauw Kaj echt cool!!
Wanneer gaan we de mijne zo opnemen, kom je van de week nog??
Dat kan zeker wel geregeld worden, heb die camera eigenlijk bij elke meet wel bij me.Hans schreef:Bij de volgende meeting moet die camara mee.. van elke Mini een uitlaat sound in zijn profiel![]()
Maakt deze nu meer herrie dan die van maaij?
Nee, deze uitlaat maakt evenveel lawaai als toen bij Maaij. Ben er super tevreden over!

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Donderdag kan ik niet.
En hij is nu schoon hoor!!!
Blont-007 schreef:Wauw Kaj echt cool!!
Wanneer gaan we de mijne zo opnemen, kom je van de week nog??
CooperS-Lightningblue schreef:Donderdag? Oppervlak waar de steun op moet, moet wel schoon zijn eej!
Donderdag kan ik niet.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wat super geluid komt er uit die pijp zeg, erg gave mod Kaj.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kan deze week niet, tot donderdagmiddag. Tentamens eej schattebout.Blont-007 schreef:Blont-007 schreef:Wauw Kaj echt cool!!
Wanneer gaan we de mijne zo opnemen, kom je van de week nog??CooperS-Lightningblue schreef:Donderdag? Oppervlak waar de steun op moet, moet wel schoon zijn eej!![]()
Donderdag kan ik niet.En hij is nu schoon hoor!!!

- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Gaaf Kaj! Lekker geluidje en de eindpijpen vullen de ruimte in de bumper mooi op. Mooier dan bij de originele uitlaat. Hoewel die toch ook al aardig klonk. Maar de nieuwe klinkt bruter. Lekker gassen!! 

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors