Als de maand nou eens korter zou zijn.... of de benzine 1 euro de literMaaij schreef:Wow toch wel prijzig voor zo'n stukje chroom
Witte zijknipperlichten
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gezien op http://www.ctd-germany.com

Chromeinfassung Blinker
2 verchromte Lüftungsgitter für die seitlichen Blinker. Dieses Kit enthält keine Seitenblinker. Bitte separat bestellen.
Artikelgruppe: Beleuchtung
Art.Nr.: CTD-BM-B1001
Hinweis: Reduziert
€ 59,95

Chromeinfassung Blinker
2 verchromte Lüftungsgitter für die seitlichen Blinker. Dieses Kit enthält keine Seitenblinker. Bitte separat bestellen.
Artikelgruppe: Beleuchtung
Art.Nr.: CTD-BM-B1001
Hinweis: Reduziert
€ 59,95
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan iemand mij vertellen hoe ik de side vents los kan maken? En hoe ik de glaasjes kan verwisselen?
Ik heb al witte lampjes hoor, maar ik ga even wat knutselen
Ik heb al witte lampjes hoor, maar ik ga even wat knutselen

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
EDIT: heb het net gevonden
Ok thx, weet iemand anders toevallig hoe ik de side vents eruit krijg?MaVaEe schreef:Sidevents eruit halen heb ik geen flauw idee van.
Maar de knipperglaasjes kan je er zo uitwippen met een schroevendraaier.
EDIT: heb het net gevonden

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
, alleen door studie/vereniging/vakantie de laatste tijd wat minder online geweest en helaas geen tijd voor mods gehad
. Maar daar ga ik nu weer een beetje mee beginnen
Hij blaast nog steeds lekkerRaymond schreef:Is makkelijk te doen, is ook nog een DIY van meen ik. Goed speurwerk is het halve werk. Hoe'st verder met die dikke car van je?

Ok thx ik had ook al zoiets gevonden, je moet alleen oppassen met je vingers geloof ik (vanwege scherpe randjes ofzo)Colmena schreef:Gewoon je motorkap open doen en dan kan je de sidevents er zo vanaf de achterkant uitklikken. Ik had geen schroevendraaier of iets dergelijks nodig. Gewoon met de blote handen
Onze sponsors