Is de MINI van je vader niet je droommini dan ?DarthBen666 schreef:Is het erg als je een mini configureert die je eigenlijk niet hebt?
Ik ben 15 dus ik heb er nog geen![]()
Mag ik mijn droommini maken??
Dat is helemaal een goed idee natuurlijk: zelf printen vanuit het forum. Scheelt waarschijnlijk een hoop werk voor 1 persoon. En niet te vergeten in de kostenBerthil schreef: Herbie had ook het idee op gevat om een soort visitekaartje te maken die je af kunt geven als iemand nog eens contact met je wil opnemen a.d.h.v. een meeting of zo. Hij heeft al een mooie voorzet gemaakt. Misschien is het een idee deze ook via de MINI Parking te automatiseren op de dezelfde wijze als de Specsheet zodat je je eigen kaartjes kan maken als je dat wilt met zoveel eigen info als je zelf kiest, dan hoeft Herbie ze niet allemaal één voor één te maken.
Ik heb steeds de Mini's in de loop der tijd verbeterd, dus waar chroom was heb ik grijs gemaakt waar anderen zwart hebben, en kleur aan de lampen toegevoegd. Ook bij de laatsten het MINI logo op de motorkap en de ruitenwissers goed om (dankjewel MINIJCWMini Poeper schreef:Waarom hebben sommige MINI's zwarte achterlichten en andere zwarte achterlicht? Sommige hebben wel chroom rond hun koplamp, andere niet.
Onze sponsors