Parking

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Herbie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

06 mar 2006, 21:22

Typisch gevalletje van timmermansogen! :shock:

Afbeelding
DarthBen666
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

30 mar 2006, 13:29

Is het erg als je een mini configureert die je eigenlijk niet hebt?
Ik ben 15 dus ik heb er nog geen :(
Mag ik mijn droommini maken??
DarthBen son of Conrad...

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mar 2006, 13:42

DarthBen666 schreef:Is het erg als je een mini configureert die je eigenlijk niet hebt?
Ik ben 15 dus ik heb er nog geen :(
Mag ik mijn droommini maken??
Is de MINI van je vader niet je droommini dan ? :)

Wat mij betreft configureer je de MINI van je vader. Als ik voor mezelf spreek zou ik liever zien dat er echte MINI's in de Parking staan, en geen zelf bedachte configuraties. Als je mij je configuratie via een PB-tje doorgeeft wil ik best een plaatje voor je maken als je hem b.v. voor een achtergrond wilt gebruiken, dan kan ik hem ook wat groter maken dan die op de website staat en naar je e-mailen.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2006, 14:45

Ja, dit is makkelijker voor gebruikers die wellicht vragen hebben over een optie. Dit kan men dan aan een ander vragen die deze optie werkelijk heeft.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mar 2006, 16:01

Dat is inderdaad ook een goede reden. De Parking is behoorlijk aan het groeien. Als ik weer wat tijd heb ga ik zoekpagina maken over de Parking zodat je naar MINI's kunt zoeken die misschien hebben wat je zoekt zodat je dat in diegene zijn Gallery zou kunnen zien als er foto's staan of even per PB-tje meer info vragen.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

MINI Parking Specsheet te printen

02 apr 2006, 13:39

De parking heeft een printuitbreiding gekregen. Hiermee kan iedereen zijn eigen MINI Parking uitprinten (dus niet die van anderen).

Onderaan je eigen MINI Parking staat een extra vakje waar je ook nog wat persoonlijke informatie aan de print kunt toevoegen, maar het hoeft niet. Misschien leuk op meetings, zeker voor nieuwkomelingen en meetings met andere automerken (zoals het Retro-event en Zandvoort?). Niet ingevulde velden worden in de print niet getoond.

Als je je (IE) browser zo hebt ingesteld dat kop en voettekst worden geprint, dan komen deze er ook op te staan. Je kan deze er af knippen, of je kan ook je Browser instellingen wijzigen onder Bestand>Pagina indeling (of zoiets, ik heb de Engelse versie hier). De vakjes onder koptekst en voettekst moet je dan leegmaken. Dit geld wel voor alle internet pagina's die je print.

Met dank aan Carl voor het idee.

Zoals gewoonlijk zijn verbeteringen welkom.

Herbie had ook het idee op gevat om een soort visitekaartje te maken die je af kunt geven als iemand nog eens contact met je wil opnemen a.d.h.v. een meeting of zo. Hij heeft al een mooie voorzet gemaakt. Misschien is het een idee deze ook via de MINI Parking te automatiseren op de dezelfde wijze als de Specsheet zodat je je eigen kaartjes kan maken als je dat wilt met zoveel eigen info als je zelf kiest, dan hoeft Herbie ze niet allemaal één voor één te maken.
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 apr 2006, 13:46

Goed bezig Berthil! :dansen
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: MINI Parking Specsheet te printen

02 apr 2006, 13:55

Berthil schreef: Herbie had ook het idee op gevat om een soort visitekaartje te maken die je af kunt geven als iemand nog eens contact met je wil opnemen a.d.h.v. een meeting of zo. Hij heeft al een mooie voorzet gemaakt. Misschien is het een idee deze ook via de MINI Parking te automatiseren op de dezelfde wijze als de Specsheet zodat je je eigen kaartjes kan maken als je dat wilt met zoveel eigen info als je zelf kiest, dan hoeft Herbie ze niet allemaal één voor één te maken.
Dat is helemaal een goed idee natuurlijk: zelf printen vanuit het forum. Scheelt waarschijnlijk een hoop werk voor 1 persoon. En niet te vergeten in de kosten :wink:

We gaan weer lekker bij de newMINIclub! Berthil is zeker lekker uitgerust? De ideeenpot borrelt weer lekker bij iedereen! En wordt bijna direct geintegreerd op het forum :shock:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2006, 14:38

Zowel het visitekaartje als de printversie van je specs zijn een perfect idee!
Gaaf om te zien dat deze ideetjes opborrelen en dat ze ook tot uitvoer komen 8) 8)

We gaan er zeker gebruik van maken!! 8) (shakeit) :dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Yvon
Wingman
Contacteer:

02 apr 2006, 15:55

:))
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2006, 18:24

Berthil weer helemaal toppie :wink:

Zal gelijk eens gaan kijken en printen :D
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2006, 00:00

Heel goed bezig Berthil!
(shakeit) De website wordt steeds mooier en geavanceerder! :()

Waarom hebben sommige MINI's zwarte achterlichten en andere zwarte achterlicht? Sommige hebben wel chroom rond hun koplamp, andere niet. :X
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 apr 2006, 00:12

Mini Poeper schreef:Waarom hebben sommige MINI's zwarte achterlichten en andere zwarte achterlicht? Sommige hebben wel chroom rond hun koplamp, andere niet. :X
Ik heb steeds de Mini's in de loop der tijd verbeterd, dus waar chroom was heb ik grijs gemaakt waar anderen zwart hebben, en kleur aan de lampen toegevoegd. Ook bij de laatsten het MINI logo op de motorkap en de ruitenwissers goed om (dankjewel MINIJCW :) ). Het is behoorlijk wat werk om ze allemaal opnieuw te maken maar wie graag een ge-update wil moet maar even een PB-tje sturen.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2006, 12:10

zijn die timmermansogen toch nog ergens goed voor :mrgreen:

Ziet er klasse uit Berthil :wink:
Printen, printen, printen
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

18 apr 2006, 11:32

zou iemand mij kunnen helpen, ik heb in dat profiel zo maar aangeklikt wat mij leuk zou lijken op een toekomstige mini... maar dat kan dus niet zomaar hahaha :)

Ik wil graag mijn oude mini-avatar terug of een Almond Green NEW MINI als avatar...
Hoe doe ik dat?
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl

Terug naar “Website en Forum”